Avatar billede moonchild Nybegynder
12. juni 2003 - 18:58 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

Du har ikke rettigheder til at se denne side?

Jeg har fornyligt lagt denne side op på en webserver, men den siger at jeg ikke har rettigheder til at se default siden, når jeg åbner den i IE???

http://www.montronics.dk/ - Hvad kan der være galt???

http://www.montronics.dk/default.shtml <- Er siden som den gerne skulle vise.

Den siger:

Du har ikke rettigheder til at se denne side
Du har måske ikke tilladelse til at se denne mappe eller side med den angivne legitimationbeskrivelse.

HTTP-fejl 403 - Forbudt
Internet Explorer

HELP - ;-)

hilsen david
Avatar billede schaefner Juniormester
12. juni 2003 - 18:59 #1
Er du sikker på at det virker når den har endelsen shtml? Prøv bare at kalde den html.
Avatar billede schaefner Juniormester
12. juni 2003 - 19:00 #2
ellers kan du også prøve at omdøbe den til index.html/shtml
Avatar billede moonchild Nybegynder
12. juni 2003 - 19:01 #3
kan man bare omdøbe den til html uden at det går ud over indholdet?
Avatar billede thomasledet Nybegynder
12. juni 2003 - 19:02 #4
det går ud over indholdet, at den hedder .shtml i hvert fald... for .shtml er ikke tilføjet til de sider, er vises som index
Avatar billede schaefner Juniormester
12. juni 2003 - 19:05 #5
moonchild >> Du burde sagtens kunne omdøbe den uden problemer.
Avatar billede schaefner Juniormester
12. juni 2003 - 19:05 #6
Et svar hvis det dutter.
Avatar billede www.denn.dk Nybegynder
12. juni 2003 - 19:09 #7
Det virker da ?
Avatar billede moonchild Nybegynder
12. juni 2003 - 19:09 #8
Høhø... Har snakket med ham der havde serveren.... Det var der problemet lå! *G* Men som tak for hjælpen får i point alligevellet!

- David
Avatar billede schaefner Juniormester
12. juni 2003 - 19:10 #9
www.denn.dk >> Ja, nu gør det.