Avatar billede fcknet Nybegynder
12. juni 2003 - 18:33 Der er 7 kommentarer og
4 løsninger

Feedback på www.fcknet.dk

Hejsa...

Jeg har længe tænkt over hvad jeg kan forbedre i designet på min hjemmeside.
Derfor vil jeg gerne have jer til at tage et grundigt kig på www.fcknet.dk og fortælle mig hvad I synes og hvad jeg kan forbedre...

Jeg har sat relativt mange points på og de vil blive givet til de seriøse svar som jeg kan bruge til noget...

Og til jer der vil skrive "FCK SUX" - så glem det lige, tak!

http://www.fcknet.dk
Avatar billede Slettet bruger
12. juni 2003 - 18:39 #1
Vildt dårligt. Hvis jeg sidder med en opløsning under 1024X768 kan jeg ikke se hele siden og der er ingen mulighed for at scrolle(venstre/højre).

Det er ikke holdbart.
Avatar billede Slettet bruger
12. juni 2003 - 18:40 #2
Sært navn på menupunkt: Link os
Avatar billede exp Juniormester
12. juni 2003 - 18:50 #3
Det er stort...

Topbanneret fylder ca halvdelen af min skærm. Det er alt for meget!

Lidt rodet forside, men ellers synes jeg faktisk den er ganske pæn, farverne er brugt rimelig godt sammen - synes måske den blå er lidt for mørk, men den skal vel passe med den farve der er i logoet...

Der står lidt vel mange nyheder på forsiden, disse kunne nok med fordel puttes ned på en underside, og så bare nøjes med 2-3 stykker på forsiden. Når der er så mange er det ihvertfald ikke en fordel at *ALLE* nyheder står med fed skrift - det fjerner en masse luft.
Avatar billede exp Juniormester
12. juni 2003 - 18:52 #4
Desuden har du både "Næste kamp", "Seneste kamp" og "Afstemning" to steder på forsiden... er det ikke lidt overkill?
Avatar billede michael-k Nybegynder
12. juni 2003 - 18:52 #5
Måske alle FCK fan hører med høje opløsninger ;)

Rent visuelt syntes jeg det ser fint nok ud.
Dog syntes jeg at toplogoet er noget stort.
Farverne kan ikke diskuteres da det er deres farver, dog er jeg ikke vilde med din lyseblå fade. Den ødelægger det lidt af.
Ellers okay, tror Don Ø ville havde foreslået et banner plads også, der skal jo kugler i kassen ;)
Avatar billede bartfreak Nybegynder
12. juni 2003 - 18:52 #6
Jeg kan se hele siden, og kører oz 1024x768, men er ikke fodbold intresseret, den virker go´ med mange detajler..måske flere billeder,måske et lille fodbold spil..:O)
Avatar billede inq Nybegynder
12. juni 2003 - 18:53 #7
Syns at det er en rigtigt flot side, den har den information der bør være, enda mere til - den fungere fint, loader hurtigt, skriften er tydlig og billederne rimeligt optimeret. hvis der skal være en ting, så ville det være rart med en scrollbar horizontalt, det mangler for at selv dem med lille oplæsning kan få fuld udbytte.

/inq
Avatar billede fcknet Nybegynder
20. juni 2003 - 11:58 #8
kunne godt bruge lidt mere præcise angivninger af hvad jeg skal forbedre!
Avatar billede exp Juniormester
20. juni 2003 - 12:22 #9
Det har du da allerede fået:

1. Lav mulighed for at scrolle

2. Ændr linktekst "Link os"

3. Gør topbanneret mindre

4. Ryd op på forsiden

5. Begræns nyhederne på forsiden

6. Fjern evt. dubletter Kommentar: exp 12/06-2003 18:52:05

7. Evt flere billeder

8. Evt et lille fodboldspil

Er det ikke ret præcist?
Avatar billede kll Nybegynder
30. juni 2003 - 11:41 #10
Jeg syntes det er alt for stort og rodet.
Det bliver alt for uoverskueligt når topbanneret er så stort og når der er så mange celler med tekst og grafik. Jeg syntes du skulle fjerne noget af alt der information der er på forsiden (plus banneret...hehe)
Avatar billede exp Juniormester
30. juni 2003 - 11:42 #11
fcknet >>
Får vi noget respons?