Avatar billede tumben Novice
12. juni 2003 - 13:26 Der er 21 kommentarer og
1 løsning

eksisterer dette firma ww.click-it.dk

Hej
er der nogen der ved om dette firma eksisterer..eller om de alle ligger døde i salgslokalerne...jeg har prøvet at ringe til den 50 gange...og hver gang siger svareren at de har travlt..please hold the line....GGGGAAABBBBBB.
Har også prøvet at maile ..intet svar.....
Jeg vil nemlig gerne høre mere om deres draytek vigor 2300 router http://www.click-it.dk/detail/_737.htm  nogen der ved et andet sted hvor man kan købe den..????
Avatar billede ducks Nybegynder
12. juni 2003 - 14:28 #1
Kunne ikke lige finde den.. men jeg ville ALDRIG købe noget af et firma som ikke har tid til at give support, til købende kunder, hvad yder de så bagefter for en...
Avatar billede tumben Novice
12. juni 2003 - 15:21 #2
haha det er jo det...jeg hader firmaer der ikke svarer..men hvor skal jeg så købe den router...bare de for h..... ville svare ...så man vidste hvad man havde at holde sig til
Avatar billede leif Seniormester
12. juni 2003 - 19:07 #3
Jeg kan oplyse dig om at www.click-it.dk er den danske importør af Draytek routere.

Hvad vil du gerne vide om den specifikke router ???

Jeg bruger selv Draytek routere flere steder.
Avatar billede leif Seniormester
12. juni 2003 - 19:10 #4
Jeg kan sætte dig i kontakt med en forhandler hvis du ønsker ???
Avatar billede leif Seniormester
12. juni 2003 - 19:12 #5
Og hvis du vil se deres CVR registrering:
http://www.cvr.dk/soeg_i_cvr/cvrsoegdetail.asp?cvrnr=24225135
Avatar billede tumben Novice
12. juni 2003 - 20:13 #6
>>leif ....jo tak jeg er klar over at de er importør...jeg ville bare gerne i kontakt med dem..og jeg tror ikke firmaet existerer længere...jeg tror simpelthen ikke på at et seriøst firma ikke tager telefonen ..når man har ringet så mange gange som jeg har..og de svarer som sagt heller ikke på mail...jo jeg ville bare have spurgt om de stadig lånte deres routere ud i en uge før man bestemte sig...for jeg er stadig rimelig interesseret i  denne router http://www.click-it.dk/detail/start.html?XMPg=http://www.click-it.dk/detail/_737.htm    MEN vil gerne have den "i hånden" inden jeg bestemmer mig....hvilke andre forhandlere kender du...
Avatar billede donwang Nybegynder
12. juni 2003 - 20:14 #7
Hvad er der så godt med den router?
Avatar billede donwang Nybegynder
12. juni 2003 - 20:16 #8
med=ved
Avatar billede leif Seniormester
12. juni 2003 - 20:45 #9
Hej,

Jeg har lige snakket med min forhandler, som nævner at www.click-it.dk er ikke mere på markedet.

Nu ved jeg jo ikke hvor du bor i landet, men ellers kunne du komme forbi mine arbejdspladser ( København ) og kigge på en.

Du kan kontakte JKL-data, Jes Larsen ( www.jkl-data.dk ) på tlf. 56 25 11 28, du kan hilse fra mig.
Avatar billede leif Seniormester
12. juni 2003 - 20:45 #10
Ellers kontakt mig på icq 22794789 eller mail exp@leip.dk
Avatar billede tumben Novice
12. juni 2003 - 22:30 #11
kan du huske ihovedet hvilke modelller af draytek I har på din arbejdsplads..????? jeg bor i helsingør..så det kunnnw godt være interessanti.... ...ham JKLdata...handler de med draytek ??
Avatar billede leif Seniormester
12. juni 2003 - 22:33 #12
Vi kører Draytek 2200, men den største forskel skulle være printserveren i 2300. Ja, JKL-data handler med Draytek, jeg skulle bare bede dig om at ringe, så kunne i sikkert finde en løsning.
Avatar billede leif Seniormester
12. juni 2003 - 22:34 #13
Mener det er 2200E vi har.
Avatar billede tumben Novice
12. juni 2003 - 23:00 #14
..ok forløbig tak ..ringer til ham imorgen...men jeg forstår stadig ikke helt..hvis click-it er lukket..og det er dem der distribuerer draytek...hvem gør det så nu ??..se i bunden af http://www.draytek.dk/
Avatar billede donwang Nybegynder
12. juni 2003 - 23:06 #15
Det er der vel ingen der gør... Sikkert grunden til at deres produkter ikke er til at støve op:O)
Avatar billede slots_norton Nybegynder
12. juni 2003 - 23:08 #16
click-it ... har jeg set i fjerneren
Avatar billede leif Seniormester
13. juni 2003 - 09:03 #17
tumben -> Draytek kommer ind i danmark med en ny leverandør.

donwang -> Flere mindre leverandører sælger den, det er korrekt at de store ikke har den, men jeg ved ikke hvorfor !!!

slots_norton -> Hvornår har du set det ???
Avatar billede leif Seniormester
16. juni 2003 - 10:46 #18
tumben -> Hvordan går det i jagten ???
Avatar billede tumben Novice
16. juni 2003 - 11:03 #19
har fået nogle tilbud fra ham du kender...jeg har brug for lidt tid...har som sædvanlig 1200 bolde i luften på en gang...jeg vender tilbage
Avatar billede tumben Novice
03. juli 2003 - 16:55 #20
tak for hjælpen..jeg er endnu ikke kommet videre..men ender nok med at købe hos ham du har "skaffet"
Avatar billede a_freak Nybegynder
03. september 2003 - 09:30 #21
Den nye leverandør af DrayTek i danmark hedder ScanAccess A/S www.scanaccess.dk
Avatar billede tumben Novice
03. september 2003 - 09:38 #22
takk :-)