Avatar billede snehunden Nybegynder
12. juni 2003 - 12:37 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

hvad præcis er mit webhotel?

Jeg har købt et billigt webhotel hos www.1go.dk
Så har jeg fået overført mit eget domænenavn osv. og det fungerer ret godt, og jeg har fået alle mine info såsom brugernavn og hostname osv.
Men er webhottellet bogstavligt talt det sted hvor jeg logger ind på www.1go.dk med mit username og min kode?
Eller hvad mere præcist er mit webhotel?
Ja ekspert er jeg ikke..hehe

Martin
Avatar billede ztyxx Nybegynder
12. juni 2003 - 12:40 #1
webhotellet er der hvor du lægger dine filer, som man så kan se gennem en browser, du kan logge ind gennem 1go.dk men du kan også uploade til serveren via ftp, mener jeg

håber at det hjalp dig lidt på vej...
Avatar billede leif Seniormester
12. juni 2003 - 12:42 #2
Dit webhotel, er der hvor din hjemmeside bor. Når du så skal besøge siden går man ind på www.domæne.dk !!

For at andre så ikke kan rette i din side, har du et brugernavn og password som du skal bruge når du logger på FTP for at uploade din side.

Vel kort sagt, der hvor siden bor.
Avatar billede snehunden Nybegynder
12. juni 2003 - 13:35 #3
Tak for svaret. Hvordan giver man så de 30 point ud??
Avatar billede leif Seniormester
12. juni 2003 - 13:39 #4
Ved at vi svarer, vi har kun lavet kommentarer.
Avatar billede leif Seniormester
12. juni 2003 - 13:52 #5
Svar.
Avatar billede snehunden Nybegynder
12. juni 2003 - 14:06 #6
Så skulle det vist være ordnet....