Avatar billede florint Nybegynder
12. juni 2003 - 12:32 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Langsom ADSL forbindelse

Hejsa,
Jeg har fået ADSL via TDC - virker egentlig godt nok, MEN jeg har 2 pc´er.
En kører Win 98 SE kører perfekt med rigtig hastighed. Den anden er en DELL pc med win 98 ME.
Begge er forbundet via en Cisco router, men den der kører med win 98 ME køøøøøøører mega langsomt når den er på nettet (skal på) Den bruger 1,5 min. for at hente en hjemmeside, mens emailen kører perfekt !!
Nogen der har en god ide til fejlen ? Skal også lige sige at den før har kørt perfekt med ISDN modem uden problemer.

På forhånd Tak
Avatar billede hemberg Forsker
12. juni 2003 - 12:36 #1
Jeg har et gæt. Havde engang samme problem som dengang skyldes at der var et program på den ene pc som åd næsten hele bånd bredden. Hvis du har en firewall skulle du lige se efter om der skulle ligge sådan en fætter.
Avatar billede mphhosting Nybegynder
15. august 2003 - 00:09 #2
Du kunne også prøve at køre en adware som du kan hente fra www.lavasoft.de ser om der er noget som er til overs i reg basen og filer som ikke skal bruges