Avatar billede riversen Nybegynder
12. juni 2003 - 12:26 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

NTFS og FAT

Jeg fandt en gang en side hos microsoft hvor de forskellige filsystemer fra stillet overfor hinanden i en tabel...
partitionstørrelser, clusterstørrelser etc.
Avatar billede riversen Nybegynder
12. juni 2003 - 12:26 #1
og det er så den side, jeg gerne vil have hjælp til at finde ;-)
Avatar billede overchord Nybegynder
12. juni 2003 - 12:28 #2
Avatar billede riversen Nybegynder
12. juni 2003 - 12:34 #3
"en side hos microsoft"
Avatar billede venturer Nybegynder
12. juni 2003 - 12:35 #4
Synes ellers nok overhchords svar er nogle points værd. det er en side jeg skal have set lidt mere på.

Hvad jeg kunne finde var:
http://www.microsoft.com/technet/treeview/default.asp?url=/technet/prodtechnol/windowsserver2003/proddocs/entserver/ntfs_compared_to_fat_and_fat32.asp
Avatar billede riversen Nybegynder
12. juni 2003 - 12:37 #5
venturer: heller ikke den
Avatar billede riversen Nybegynder
12. juni 2003 - 12:37 #6
minder lidt om overcord's tabel
Avatar billede overchord Nybegynder
12. juni 2003 - 12:57 #8
ok havde ikke lige set at det var specifikt den samme side du ville have igen :-)
Avatar billede riversen Nybegynder
12. juni 2003 - 13:03 #9
det er fordi jeg mener der stod noget på siden som jeg lige kunne bruge her til eksamen men kan ikke huske hvad. Synes ikke der lige er noget der lyder bekendt på volleborg's link, men må lige kigge ordentlig igennem.

Jeg mener der var flere detaljer i tabellen, men måske jeg husker fejl.
Avatar billede overchord Nybegynder
12. juni 2003 - 13:06 #10
hvis du kombinerer info fra de sider der er blevet foreslaaet kunne du opbygge ret meget nu :-)
Avatar billede riversen Nybegynder
12. juni 2003 - 14:43 #11
overchord: jeg kender godt detaljerne om filsystemerne, så det er ikke det jeg søger..men noget helt specifikt i den artikel jeg søger...kan dog ikke huske hvad det var, men det står ikke i de links jeg har fået.

Jeg skriver også jeg søger en side fra microsoft...ikke info om ntfs og fat
Avatar billede riversen Nybegynder
12. juni 2003 - 14:45 #12
det er jo ikke det store problem a tfinde info om filsystemerne
Avatar billede volleborg Nybegynder
12. juni 2003 - 22:07 #14