Avatar billede deaz Nybegynder
03. december 2000 - 10:52 Der er 11 kommentarer og
2 løsninger

Help me !

Jeg opdaede lige nu at min hjemmeside har ændret sig fra http://zqueek.subnet.dk/1.gif til http://zqueek.subnet.dk/1.gif den lavede lige pludselig en masse rammer HJÆLP MIG !!!

=Deaz
Avatar billede deaz Nybegynder
03. december 2000 - 10:52 #1
Avatar billede deaz Nybegynder
03. december 2000 - 10:53 #2
- og det var på alle siderne, men det kan ikke ses når man ser det i I.E.5
Avatar billede nire Nybegynder
03. december 2000 - 10:54 #3
Brug fortrydknappen eller din backup.
Avatar billede deaz Nybegynder
03. december 2000 - 11:05 #4
hmmm... min backup er 1 uge gammel og jeg har sQ lavet meget den sidste uge... og frontpage bliver ved med at gøre det når jeg laver en ny webber. Den gør det Automatisk og lige pludselig på ALLE sider så er der kommet en masse tabeller.

=Deaz

Ja upz jeg mente tabeller.
Avatar billede steen_hansen Forsker
03. december 2000 - 11:07 #5
Har du noget HTML, du kan vise?
Avatar billede nire Nybegynder
03. december 2000 - 11:13 #6
Har du brugt noget skabelon i FP
Avatar billede deaz Nybegynder
03. december 2000 - 11:15 #7
Her kommer den til min IT-Morgenbøn-side :)

<html>

<head>
<meta http-equiv=\"Content-Type\" content=\"text/html; charset=windows-1252\">
<meta name=\"GENERATOR\" content=\"Microsoft FrontPage 4.0\">
<meta name=\"ProgId\" content=\"FrontPage.Editor.Document\">
<title>zQueek.Dk</title>

<style>
<!--
a{text-decoration:none}
//-->
</style>

<style>
<!--
a{text-decoration:none}
//-->
</style>
<meta name=\"Microsoft Border\" content=\"tlrb, default\">
<style>
<!--
a{text-decoration:none}
//-->
</style>

</head>

<body bgcolor=\"#FFFFFF\" text=\"#000000\" link=\"#000000\" vlink=\"#000000\" alink=\"#000000\">
<table>
  <td valign=\"top\" width=\"24\"></td><td valign=\"top\">

      <p align=\"center\"><b><font size=\"5\" face=\"Verdana\">IT Morgenbøn</font></b><font color=\"#000000\" face=\"Verdana\" size=\"2\"><br>
      </font>

      <p align=\"center\"><font face=\"Verdana\" size=\"2\">Fadervor, du som er
i datamaten.<br>
Helliget vorde dit operativsystem.<br>
Komme dit flerbrugersystem.<br>
Ske din vilje på skærmen,<br>
således også på printeren.<br>
Led os ikke i systemfejl,<br>
men fri os fra de lange svar-tider.<br>
Giv os i dag vor daglige udskrift,<br>
og tilgiv os vore tastefejl,<br>
selvom vi aldrig tilgiver nogen for systemfejl.<br>
Thi dit er systemet,<br>
magten over personalet, i al evighed.</font><b><font color=\"#000000\" face=\"Verdana\" size=\"6\"><br>
      ENTER</font></b>

<p align=\"center\">&nbsp;</p>

<!--msnavigation--></td><td valign=\"top\" width=\"24\"></td><td valign=\"top\" width=\"1%\">

<p>&nbsp;</p>

</td></body>

Avatar billede steen_hansen Forsker
03. december 2000 - 11:20 #8
Ja, FP er slem til at generere kode. Men jeg har kun oplevet det, når man arbejder i frames. Men det skyldes temmelig sikkert noget mellem <style></style>? Kigger lige efter ...
Avatar billede Jman Praktikant
05. december 2000 - 11:24 #9
du har ikke leget med teamer, vel ?

Det gjorde jeg engang - hold kæft et rod ;0)
Avatar billede m_u_n_c_h Nybegynder
08. december 2000 - 20:10 #10
når du redigerer har du så kigget på rammeside html
Avatar billede steen_hansen Forsker
14. december 2000 - 21:22 #11
Prøv at se om dette virker:

<html>

<head>
<meta http-equiv=\"Content-Type\" content=\"text/html; charset=windows-1252\">
<meta name=\"GENERATOR\" content=\"Microsoft FrontPage 4.0\">
<meta name=\"ProgId\" content=\"FrontPage.Editor.Document\">
<title>zQueek.Dk</title>

<style>
<!--
a{text-decoration:none}
//-->
</style>

<style>
<!--
a{text-decoration:none}
//-->
</style>
<meta name=\"Microsoft Border\" content=\"tlrb, default\">
<style>
<!--
a{text-decoration:none}
//-->
</style>

</head>

<body bgcolor=\"#FFFFFF\" text=\"#000000\" link=\"#000000\" vlink=\"#000000\" alink=\"#000000\">
<table>
  <td valign=\"top\" width=\"24\"></td><td valign=\"top\">

      <p align=\"center\"><b><font size=\"5\" face=\"Verdana\">IT Morgenbøn</font></b><font color=\"#000000\" face=\"Verdana\" size=\"2\"><br>
      </font>

      <p align=\"center\"><font face=\"Verdana\" size=\"2\">Fadervor, du som er
i datamaten.<br>
Helliget vorde dit operativsystem.<br>
Komme dit flerbrugersystem.<br>
Ske din vilje på skærmen,<br>
således også på printeren.<br>
Led os ikke i systemfejl,<br>
men fri os fra de lange svar-tider.<br>
Giv os i dag vor daglige udskrift,<br>
og tilgiv os vore tastefejl,<br>
selvom vi aldrig tilgiver nogen for systemfejl.<br>
Thi dit er systemet,<br>
magten over personalet, i al evighed.</font><b><font color=\"#000000\" face=\"Verdana\" size=\"6\"><br>
      ENTER</font></b>

<p align=\"center\">&nbsp;</p>

<!--msnavigation--></td><td valign=\"top\" width=\"24\"></td></body>

Avatar billede steen_hansen Forsker
14. december 2000 - 21:24 #12
Eller hvis du kun vil have din morgenbøn i én tabel med én række og én kolonne:

<html>

<head>
<meta http-equiv=\"Content-Type\" content=\"text/html; charset=windows-1252\">
<meta name=\"GENERATOR\" content=\"Microsoft FrontPage 4.0\">
<meta name=\"ProgId\" content=\"FrontPage.Editor.Document\">
<title>zQueek.Dk</title>

<style>
<!--
a{text-decoration:none}
//-->
</style>

<style>
<!--
a{text-decoration:none}
//-->
</style>
<meta name=\"Microsoft Border\" content=\"tlrb, default\">
<style>
<!--
a{text-decoration:none}
//-->
</style>

</head>

<body bgcolor=\"#FFFFFF\" text=\"#000000\" link=\"#000000\" vlink=\"#000000\" alink=\"#000000\">
<table>
  <td valign=\"top\">

      <p align=\"center\"><b><font size=\"5\" face=\"Verdana\">IT Morgenbøn</font></b><font color=\"#000000\" face=\"Verdana\" size=\"2\"><br>
      </font>

      <p align=\"center\"><font face=\"Verdana\" size=\"2\">Fadervor, du som er
i datamaten.<br>
Helliget vorde dit operativsystem.<br>
Komme dit flerbrugersystem.<br>
Ske din vilje på skærmen,<br>
således også på printeren.<br>
Led os ikke i systemfejl,<br>
men fri os fra de lange svar-tider.<br>
Giv os i dag vor daglige udskrift,<br>
og tilgiv os vore tastefejl,<br>
selvom vi aldrig tilgiver nogen for systemfejl.<br>
Thi dit er systemet,<br>
magten over personalet, i al evighed.</font><b><font color=\"#000000\" face=\"Verdana\" size=\"6\"><br>
      ENTER</font></b>

<p align=\"center\">&nbsp;</p>

<!--msnavigation--></td></body>
Avatar billede deaz Nybegynder
15. december 2000 - 16:18 #13
steen_hansen> Jeg blev nød til at rette det hele:( så jeg ordnede det selv men det betyder ikke at i ikke skal have tak for jere hjælp:)

m_u_n_c_h> Ja det var nok det første jeg gjorde:)

Hilsen: Deaz

>> Deaz@zqueek.dk
>> www.zqueek.dk