Avatar billede barbar1985 Nybegynder
12. juni 2003 - 11:49 Der er 5 kommentarer

Min Computer slukker af sig selv.

Som sagt i overskriften, har jeg et problem med min computer. Den slukker bare af sig selv nogen gange. Specielt når jeg kører spil på den.
Er der nogen venlige sjæle derude der kunne hjælpe mig med mit problem. For det er utroligt irriterende at sidde og spille og så lige pludselig slukker computeren..
MVH Frank..
Avatar billede retaxes Nybegynder
12. juni 2003 - 11:54 #1
først og fremmest skal du Loade Default Setup i bios, sørge for at den ikke er oveclocket og så tjek lige temperaturen på din CPU.
Avatar billede exp Juniormester
12. juni 2003 - 11:54 #2
Der er et par ting der kan være problemet (Det sker også for mig engang imellem):
1. Defekte RAM
2. Ikke nok RAM
3. For varm processor <== kunne forestille mig dette var problemet, når det nu mest sker når du spiller spil...
4. Ustabile kredsløb

Og så bør du nok overveje en anden kategori :-)
Fx. http://www.eksperten.dk/kat/39/
Avatar billede snehunden Nybegynder
12. juni 2003 - 12:27 #3
Hehe..jeg må bare lige fnise lidt over den sidste kommentar:-))))))))))))))
Avatar billede exp Juniormester
12. juni 2003 - 12:45 #4
:-)
Avatar billede retaxes Nybegynder
04. august 2003 - 10:42 #5
hvad har du fundet ud af?