Avatar billede Lund Praktikant
12. juni 2003 - 11:01 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Valg af webhotel

Hey..

Jeg står overfor at skulle skifte webhotel, fra webdomain til andet.
Først og fremmest vil jeg lige sige, at det anbefales IKKE at vælge webdomain, godt nok er de billige, men det er vist for billigt. De har utrolig meget nede tid, og svarer stort set ikke på support, hverken telefon eller email.

Men jeg overvejer at flytte til web10.dk er der nogen som har erfarringer med dem? Om de er gode eller dårlige?
Avatar billede soreno Praktikant
12. juni 2003 - 11:07 #1
Jeg har et hotel hos web10 og jeg synes det er godt, set i forhold til prisen.

Jeg har ikke oplevet problemer.

Jeg vil anbefale web10 til en personlig side, hobbyprojekter og lign. som ikke er livsnødvendige hvad oppetid og service angår.
Avatar billede NanoQ Nybegynder
12. juni 2003 - 11:07 #2
www.web10.dk eller www.starthotel.dk kan anbefales.

Jeg har www.nanoq.dk liggende hos Starthotel.dk og www.rondefisker.dk liggende hos Web10. Begge kører i det store hele upåklageligt.
Avatar billede 13thsky Nybegynder
12. juni 2003 - 11:30 #3
Jeg har både domæner hos web10 og enavn. Jeg vil sige at det stort set er uden problemer hos begge. Men dog vil jeg sige at hvis du vil have det mest "sikre" mht stabilitet osv, havde jeg valgt enavn, men de er også en smule dyrere. Men telefon support og rigtig hurtig feedback på mails, er altid rart...
Forr. http://www.web10.dk/footer.php?area=drift giver dig en idé om web10's stabilitet.

//13th Sky
Avatar billede mock Nybegynder
12. juni 2003 - 12:38 #4
Jeg har b-one, ingen nede tid og fremragende support.. De var fandme flinke, da Post Danmark gik i baglås, og mistede mine breve til dem.

De svarede på 8 mails, på 2 dage, hver gang med lige godt humør..
Avatar billede Lund Praktikant
12. juni 2003 - 12:47 #5
Tak for svarene, jeg vælger at bruge web10 så :)
Avatar billede NanoQ Nybegynder
12. juni 2003 - 12:50 #6
Hvorfor i alverden afviser du os, og tager point selv???
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. juni 2003 - 22:00 #7
nanoq> har du anmeldt? Ellers gør jeg!
Avatar billede NanoQ Nybegynder
12. juni 2003 - 22:02 #8
er gjort :)
Avatar billede ricky Nybegynder
13. juni 2003 - 14:30 #9
sig mig lige en gang john_stigers>> har du virkelig ikke andet at lave end at sidde og overvåge E. for så at slå til når der er nogen der træder lidt ved siden af ??? gudfaderbevars!

- dermed ikke sagt at jeg ikke mener at brugeren skal anmeldes - men hold dig dog væk! og pas dine egne spørgsmål.

DU ER IKKE COADMIN!!!

forstå det dog!
Avatar billede johnstigers Seniormester
13. juni 2003 - 19:21 #10
ricky> DU er da noget af det mest stupide der kan gå på 2 ben - Kan du mon overhovedet det? Jeg tvivler for du kommer med den ene dumme udtalelse efter den anden, og helt ærligt: hvorfor blander du dig? Lad det dog være MIN beslutning at jeg vil være det dumme R*VHUL som du ser mig som - det kan da overhovedet ikke blive DIT problem, at jeg blander mig. FÅ DIG ET LIV!!!

Nej, jeg er IKKE coadmin - og det er jeg FANDENS glad for ikke at være for ellers kunne jeg ikke tillade mig at kalde dig for en lille navlepiller!!!
Avatar billede mock Nybegynder
13. juni 2003 - 21:06 #11
*lol*.. In your face *g*..
Avatar billede dmcn Praktikant
24. juni 2003 - 19:46 #12
nokiasiden : Folk har brugt tid på at hjælpe dig - hvorfor tager du så point selv? Det er dårlig stil!
Du får 72 timer til at rette op på din fejltagelse, derefter deaktiveres din bruger.

ricky : Styr venligst opførsel og sprogbrug.

- n0rmality, coadmin