Avatar billede miccar Nybegynder
12. juni 2003 - 09:34 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Dildeling af diskplads

HEY EKSPERTER!!!!!
JEG HAR WIN XP PRO. OG JEG HAR ET DREV PÅ 4 gb OG ET PÅ 15 GB DET ER DELT OP PARTITIONER HVORDAN SKAL JEG GØRE HVIS JEG VIL TILDELE DET ENE DREV MERE PLADS .......
HÅBER PÅ ET GODT OG BRUGBART SVAR ...på forhånd tak ..
Avatar billede fun22 Nybegynder
12. juni 2003 - 09:36 #1
Du skal bruge partition magic http://www.partitionmagic.com/
Avatar billede lrd Nybegynder
12. juni 2003 - 09:37 #2
Det hjælper ikke at skrive med store bogstaver :-)

Brug lidt tid på at løbe dine gamle tråde gennem for du har ret gamle spørgsmål du ikke har lukket eller givet feedback i

Lrd
Avatar billede miccar Nybegynder
12. juni 2003 - 09:46 #3
sorry lrd men jeg havde bare lige Caps Lock og det sååå jeg først da jeg var færdig ,..... SORRY men jeg skal nok kigge det igennem..........
Avatar billede lrd Nybegynder
12. juni 2003 - 09:46 #4
Håber jeg du gør!! Du har spørgsmål tilbage i 2002.
Avatar billede lrd Nybegynder
12. juni 2003 - 09:49 #5
Mener 2001!!!!

http://www.eksperten.dk/spm/120249

du har ikke fået svar der men tror du selv du får svar 2 år efter

Vendre tilbage og ser om de bliver lukket senere :-)
Avatar billede noget Nybegynder
12. juni 2003 - 11:00 #6
Luk nu røven lrd... Folk som dig der får et kik ud af at side og kigge folks brugerkonto igennem for at se om de nu også har husket at lukke deres gamle spørgsmål er MINDST lige så irriterende som folk der ikke lukker deres spørgsmål! Desuden er der ikke nogen grund til at lukke et spørgsmål hvis man ikke har fået svar på det!!!!!!
Avatar billede gonza.dk Nybegynder
12. juni 2003 - 11:06 #7
noget -> lige nu er der 50.944 åbne spørgsmål, det er ret mange, og irriterende. lrd gør en god gerning ved at fortælle folk at de har åbne spørgsmål, så nogle af de 50.944 åbne spørgsmål kan blive lukket. Endvidere mener jeg at du bør kikke nærmere på http://www.eksperten.dk/regler.phtml (specielt 2.2 første sætning).

Gonza, der mener at der er _ALT_ for mange åbne spørgsmål :o)
Avatar billede noget Nybegynder
12. juni 2003 - 11:15 #8
gonza.dk <---- hvis et spg. ikke er blevet besvaret er der ikke nogen grund til at lukke det... og så er det da lige meget om der er mange åbne spg. eller ej!
Avatar billede miccar Nybegynder
12. juni 2003 - 18:04 #9
Hey Noget!!! jeg ville gerne gi dig points for din backup. det kan jeg li at se. hvis alle bare var som dig´, så ville det hele gå meget lettere´... men jeg kan ikke gi dig point når du ikke har lavet det som et svar MEN DU SKAL HA MANGE TAK!!!!
Avatar billede miccar Nybegynder
12. juni 2003 - 18:05 #10
og tak til dig FUN... nu virker det og det har gjord det hele lidt mere fun :D hehe... ej, mange tak skal du ha. for dit gode, præcise og lyn hurtige svar..