Avatar billede martind Nybegynder
12. juni 2003 - 08:19 Der er 4 kommentarer

United dvd afspiller problem

hej allesammen

Jeg købte en united dvd afspiller igår i metro til en 600 kr. Da jeg kom hjem og fik den sat til syntes jeg at billedet var en smule sløret/uskarpt og mørkt. Jeg prøvede at sammenligne med den dvd afspiller der er i min Ps2 og den viste lang bedre kvalitet.

Min spørgsmål er nu om det er grundet den lave pris at denne dvd ikke er bedre kvalitet eller om der kan være andre faktorer der spiller ind? Jeg har lavet mig fortælle at netop denne dvd har vundet prisen for bedste discount dvd afspiller. Det skal også siges at jeg har et meget gammelt fjernsyn uden scart stik men min ps2 har ingen problemer med dette
Avatar billede riversen Nybegynder
12. juni 2003 - 08:31 #1
jeg har ikke vild meget forstand på det, men jeg ville selv forvente billedkvaliteten er i orden...og du har jo konstateret det ikke er fjernsynet, der er problemer med. Jeg ville vende om og snakke med metro.
Avatar billede niller02 Nybegynder
14. juni 2003 - 14:19 #2
kører du gennem din video? hvis du gør, kan problemet skyldes en kopisikring, der aktiveres når man sender signalet gennem videoen ;)
Avatar billede plumo Nybegynder
08. januar 2004 - 19:45 #3
United er en rigtig god dvd og endnu ´bedre end din ps2, så det er ikke fordi den er billig
Avatar billede riversen Nybegynder
08. januar 2004 - 19:47 #4
at lukke