Avatar billede bsk Nybegynder
12. juni 2003 - 07:42 Der er 4 kommentarer

lyd forsvinder ?

OS er Win98 og jeg har bla. en kalender, som også har f.eks. alarm, andre lydfunktioner opsat.Mit problem er, at lydene forsvinder fra OS og fra kalenderen. Der er opsat standard windows lyde: opstart, lukning, alvorlig fejl m.v. samt min kalender alarmere mig ca. 15 min før et møde, osv. Efter gentagne genstarter kommer lyden muligvis tilbage, men næste gang jeg tænder pc'er mangler de igen!!
Jeg håber, der er nogle der kan hjælpe mig?

hvis jeg søger efter wave og midi filer så kommer de godt nok, og jeg kan også afspille dem med media player, men de virker ikke ellers??

mvh
Bsk
Avatar billede bsk Nybegynder
16. juni 2003 - 07:40 #1
Jeg kan i øvrigt oplyse, at lydene tilsyneladende kommer og går. Jeg kan ved gentagne genstart fremkalde lydende igen, men der går ca. mellem 10 - 30 min, hvor jeg ikke bestiller andet end at genstarte??

Håber på respons?

mvh
Bsk
Avatar billede victor-1 Nybegynder
19. juni 2003 - 13:20 #2
Start med at opdatere alle dine drivere.
Ellers prøv en rep. af windows.

/victor-1
Avatar billede bsk Nybegynder
25. juni 2003 - 09:35 #3
Jeg har opdateret mine drivere og det hjælper ikke, faktisk syntes jeg at pc'en bliver mere og mere ustabil. Det hele starter i opstarten?

mvh
Bsk
Avatar billede victor-1 Nybegynder
25. juni 2003 - 14:18 #4
Har du tjekket for spyware/virus ?

/victor-1