Avatar billede blackie Nybegynder
03. december 2000 - 00:47 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Builder 5.0 Komponet til journal?

Hvad skal jeg bruge af komponent til en længere journal, som løbende skal kunne opdateres i en form, det skal være med scrollbar, så man kan læse en lang journal?
Avatar billede lbs Nybegynder
03. december 2000 - 12:42 #1
jeg tror du må specificere mere præcist hvad dit komponent skal gøre
Avatar billede blackie Nybegynder
03. december 2000 - 13:04 #2
Jeg skal lave en journal over en kunde, man skal kunne gå ind og tilføje tekst løbende efter nye samtaler med kunden, derfor kan det blive en lang journal, man skal kunne se det hele det kan man ikke hvis der ikke er scrollbar, jeg prøvede med list box, det så også fint ud, men man kan jo ikke skrive i den, som bruger, jeg skal bruge en anden, men hvilken?
Jeg synes, der er så mange forskellige og hvad er forskellen?
Avatar billede blackie Nybegynder
03. december 2000 - 13:41 #3
Tak, jeg har fundet ud af det har brugt en memo og sat en scrollbar verticalt og lines til 100, det ser ud til at fungere.