Avatar billede technodance.dk Nybegynder
11. juni 2003 - 20:39 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

havd synse I om dette site?

hej exp

jeg har lavet en hjemmeside havd synse i

den er ikke færdig men det er kun tekst der ikke er kommet på endu
Avatar billede technodance.dk Nybegynder
11. juni 2003 - 20:39 #1
Avatar billede bgh Nybegynder
11. juni 2003 - 20:42 #2
den lugter
Avatar billede technodance.dk Nybegynder
11. juni 2003 - 20:43 #3
takker >> bgh
Avatar billede schaefner Juniormester
11. juni 2003 - 20:44 #4
bgh >> Havde du eventuelt mulighed for at komme med en lidt mere intelligent kommentar?
Avatar billede webexp Nybegynder
11. juni 2003 - 20:50 #5
designet meget simpelt må man sige men du har lidt problemer med farver imellem dit topbanner og baggrunden det er ike helt den samme farve ellers et generelt kedligt design
Avatar billede webexp Nybegynder
11. juni 2003 - 20:54 #6
jeg har selv lavet en del designs der måske er simple også men jeg syntes der er mere gang i eller skal jeg sige flere farver i det designs jeg har lavet du kan jo selv se under www.webexp.lir.dk der er et punkt der hedder designs der er noget jag har lavet eller gang i
Avatar billede exp Juniormester
11. juni 2003 - 21:02 #7
Synes ikke farverne er så gode - det ser simpelthen FOR simpelt ud... prøv at lege lidt med http://www.colorschemer.com/online.html og find nogle der passer.

Bryder mig ikke om skråstregerne i menuen - synes bedre om:
[ Forside | profil | Billeder | mail-sender | kontakt ]
Avatar billede majsmarken Nybegynder
11. juni 2003 - 21:04 #8
Hvad med at stæve rigtigt ?
Citat: Foside/profil/Billeder/mail-sender/kontakt
samt lige blive enig med dig selv om det skal være med stort begyndelsesbogstav eller ej...
Avatar billede morgel Nybegynder
11. juni 2003 - 22:08 #9
Afhængigt af det kommende indhold, så er det en overskuelig side. Hvis det udelukkende er tør data, information og tekst der skal hentes på siden, så er den nem og tilgængelig. Meeen, - hvis sideren skal præsentere et produkt eller visualisere noget, så er den for kedelig i designet.
Avatar billede technodance.dk Nybegynder
11. juni 2003 - 23:46 #10
skal jeg ikke bruge den blå farve eller havd???
Avatar billede exp Juniormester
11. juni 2003 - 23:49 #11
Du kan godt bruge den blå farve - den er bare for kraftig - find en afdæmpet nuance, og brug så www.colorschemer.com/online.html eller www.colormatch.dk til at finde nogle farver der passer godt sammen med den :-)
Avatar billede gonza.dk Nybegynder
11. juni 2003 - 23:57 #12
technodance.dk -> du har en hel del åbne spørgsmål, er det noget du evt. kunne kikke på i nærmeste fremtid?
Avatar billede martinus197329 Nybegynder
23. juni 2003 - 12:22 #13
Fed side:-)
Der skal vist lige laves et par ting f.eks med sti/profil osv.. det passe ikke helt, og kan jo laves på 3 min.
Ellers har du min fulde støtte til farver og former og det hele.
Den kunne jeg selv have valgt til min egen side.
Men skriv et eller andet, ligegyldigt hvad nede i bunden lige under rammens slutning f.eks copyright eller dato eller en besøgstæller i enkelt desing.
Der mangler et eller ande der giver ligevægr i bunden.
Men det kan være at dethjælper når der komme tekst på.