Avatar billede emingos Nybegynder
03. december 2000 - 00:31 Der er 1 kommentar og
3 løsninger

help me guys

jeg går og tænker på at instalere linux
men kan godt lide at sidde og stene med et pc spil

vilke spil virker med linux

Avatar billede motu Nybegynder
03. december 2000 - 01:50 #1
Nogen vil, bla Quake 3 og Unreal tournament og diverse andre se mere på http://www.linuxgames.com

MEN, du skal ikke regne med at bruge den til spil, da det virkelig er scum. Du kan osse køre en emulator, som bevirker at du kan køre windows i linux, men det kræver en monstermaskine. Mit råd til dig er at du skal installere windows OG
linux, eller få dig en computer til.
Avatar billede ramlev Nybegynder
03. december 2000 - 12:34 #2
installer først windows og når den er oppe og rulle så installerer du linux sammen med boot loaderen lilo som er en del af linux.
Så kan du vælge ved opstart om du vil starte linux eller win.
Avatar billede burad Nybegynder
13. december 2000 - 11:08 #3
(alle) spil virker til linux det handler bare om at find en driver eller (lave) en selv
sidst jeg chekke var starcraft warcraft 2 og Half life quake 1/2/3 understøtet hvis du har nogle spil du ikke kan finde patches til så gå på irc Undernet #linux.dk der er hogle virklige nørder.
mIRC kan downloades på Mirc.com
Avatar billede motu Nybegynder
13. december 2000 - 17:28 #4
nørder ???????