Avatar billede stany Nybegynder
11. juni 2003 - 19:29 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

icemat musemåtte

hej..

kan en icemat musemåtte black, bruges til en optisk mus??
f.eks logitech mx700
Avatar billede chalde Seniormester
11. juni 2003 - 19:31 #1
jep... bare ikke ældre optiske logitech mus....
Avatar billede stany Nybegynder
11. juni 2003 - 19:32 #2
jeg har bare hørt at der har været nogle problemer med icemat musemåtter sammen med optiske mus.. men problemet er måske løst med den nye logitech mus??
Avatar billede chalde Seniormester
11. juni 2003 - 19:36 #3
min går helt bananas på en icemat (har en ældre logitech)...
Her bliver der snakket om den hvide icemat:
http://www.eksperten.dk/spm/350773
og på den virker en mx500 fint.
Avatar billede chalde Seniormester
11. juni 2003 - 19:38 #4
Avatar billede chalde Seniormester
11. juni 2003 - 19:41 #5
"Conclusion:

Overall the Icemat is an outstanding product. Whether you intend to use the Icemat for the office, gaming, or both, it will fulfill your needs and/or fantasies. This mousepad offers style, customizability, and most importantly, functionality. I must warn you, however, if you have an old optical mouse, the Icemat may not work for you. If this is the case, and you still want an Icemat, I suggest you invest in a newer mouse such as the Logitech MX700 (~$65.00) or the MS Wheel Mouse Optical (~$15.00) over at Directron. However, if you are looking for a cheap solution that still provides great performance I must suggest the RatpadzGS Gaming Pad."
kilde: http://www.thetechlounge.com/review.php?REVIEWDIR=black_icemat