Avatar billede vandpibe Nybegynder
11. juni 2003 - 17:36 Der er 9 kommentarer

hvordan ser man uafsluttede downloads af video på Edonkey

Er det muligt at se den del af filmen, som man har downloadet fra Edonkey, ved hjælp af et eller andet program? Det vil sige, inden filmen er helt downloadet.
Avatar billede NanoQ Nybegynder
11. juni 2003 - 17:41 #1
Ikke hvis eDonkeys egen preview funktion ikke vil vide den.

Om det er muligt, afhænger jo i høj del af hvilke bidder af filen der er downloadet. Filer hentet med sådanne p2p programmer hentes jo ikke fra ende til anden, men som små bidder af data.
Avatar billede cp7 Nybegynder
11. juni 2003 - 17:48 #2
du kan gå ind og tage en kopi af filen i donkey... og så omdøbe den til .avi eller lign. så kan du oftes se det du har hentet, kræver dog du har hentet en stor del af filmen!
Avatar billede vandpibe Nybegynder
11. juni 2003 - 17:57 #3
Problemet med edonkey er jo at den gemmer en film i masser af små bidder...jeg prøvede lige én af bidderne(og ændrede den til .avi), men mediaplayer kunne ikke genkende formatet.
Avatar billede vandpibe Nybegynder
11. juni 2003 - 17:58 #4
eDonkey har ikke nogen egen preview funktion
Avatar billede cp7 Nybegynder
11. juni 2003 - 18:16 #5
du kan nogenlunde se hva det er for en fil...der hører til den enkelte film! er det en film på ca 100mb fylder den der omkring.. hvor meget har du hentet af den film?
Avatar billede vandpibe Nybegynder
11. juni 2003 - 18:21 #6
Der er masser af små bidder og de største er alle på 9,5 mb, og én af filmene har allerede fået downloadet ca 115mb. Du bruger vist normalt Kazaa?
Avatar billede cp7 Nybegynder
11. juni 2003 - 18:24 #7
gud ja det er længe siden... men der findes faktis et program som kan sætte dem sammen... må se om jeg kan finde det...! hvorfor bruger du ikke blot emule? meget bedre! og kører på samme source som æslet!
Avatar billede freaken11 Nybegynder
11. juni 2003 - 18:31 #8
Avatar billede michael2690 Nybegynder
14. juni 2003 - 22:28 #9