Avatar billede harlis Nybegynder
11. juni 2003 - 16:58 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Skabelon over hjemmeside

Er der nogen der har en "standard" skabelon over en hjemmeside, de evt. har lyst til at dele?

leder efter html baseret side, ikke asp/psp etc.

Gerne med frames...

Skal helt specifikt bruge en skabelon i stil med www.bog-ide.dk dog bare MEGET MERE SIMPEL...

60 points til den bedste skabelon, evt. points til andre!

Er der ikke nogen der har en skabelon, men evt. vil lave en, så vanker der lidt ekstra... :o)

Harlis
Avatar billede moejensen Nybegynder
11. juni 2003 - 17:00 #1
hvordan vil du gerne have den til at se ud, så er det måske lidt nemmere at hjælpe dig?
Avatar billede harlis Nybegynder
11. juni 2003 - 17:05 #2
lidt i stil med bog og ide...

en ramme/tabel i toppen med menu
en ramme/tabel med menu i venstre side
en fast ramme i bunden (den med adresse)
og den store ramme i midten

og skal være en ramme hele vejen omkring den ovennævnte ramme (med grå farve... (Så den er tilpasset til både 800x600 og 1024x768
Avatar billede harlis Nybegynder
11. juni 2003 - 17:09 #3
og menuen laver jeg selvfølgelig selv. Det er bare skabelonen (framesettet) jeg efterlyser...

Er det smart/usmart med Iframe?
Avatar billede uffelgaard Nybegynder
12. juni 2003 - 14:06 #4
<html>
<head>
  <title>Skabelon</title>
  <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=ISO-8859-1">
  <meta name="GENERATOR" content="Quanta Plus">
</head>
<body>
  <table>
  <tbody>
    <tr>
      <td  bgcolor="grey" colspan="3" width="750" height="50"> toppen </td>
    </tr>
    <tr>
      <td bgcolor="#F6F6F6" valign="top" width="90" height="500"> menu </td>
      <td valign="top" width="460" align="left"> midte</td>
      <td valign="top" width="200" align="left"> højre</td>
    </tr>
  </tbody>
</table>
</body>
</html>
Avatar billede harlis Nybegynder
15. juni 2003 - 11:36 #5
Fandt på noget helt andet, så jeg behøver ikke skabelonen alligevel.

Harlis