Avatar billede Slettet bruger
02. december 2000 - 23:50 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til excel

Hejsa!!

Jeg søger en som kan hjælpe mig med at oprette en 12 diagrammer (lagkage visning) i excel. Data skal linkes eller importeres fra access. Der er yderligere 3 felter som \"bare\" skal have vist teksten på skærmen hvis der altså står noget i disse felter.

En lille detalje, hvis det står en bestemt værdi i en kolonne skal et andet felt fra samme linie hentes og udskrives på en seperat side.

Hver enkelt kolonne består kun af tal (- de 3 tekst felter) og der skal være en kort ord forklaring (eks. Ja = 1, osv osv.) for hvert af disse tal.

Antallet af point kan vi snakke om, men ingen $ det rækker suen ik til :o(
Avatar billede repsac Nybegynder
02. december 2000 - 23:57 #1
Det lykkedes dig at gøre forvirringen total ... Hvad skal det bruges til?
Avatar billede driis Nybegynder
03. december 2000 - 00:01 #2
Hmmm....

Jeg må tilslutte mig repsac\'s kommentar: Nærmere forklaring udbedes!
Avatar billede Slettet bruger
03. december 2000 - 00:19 #3
Øv har aldrig været god til at forklare mine tanker :o(

Det er er en undersøgelse jeg har lavet, men jeg har kun de rå data og dem ville jeg godt have vist på grafisk form. Men da alle data ligger i en access database og jeg ikke er en excel guru må jeg bede om hjælp.

Gå evt ind på www.piercing-info.dkk og se den indetnetundersøgelse der er lavet der. Det er de data jeg gerne vil have vist grafisk.

Øhhh bedre?? :o)
Avatar billede shaft Nybegynder
08. december 2000 - 10:50 #4
Hvorfor laver du ikke diagrammerne i access?
Avatar billede Slettet bruger
08. december 2000 - 23:03 #5
Bare jeg kan få hjælp er jeg glad, programmet som benyttes er ligemeget bare det virker :o)
Avatar billede driis Nybegynder
08. december 2000 - 23:29 #6
Nu ved jeg selvfølgelig ikke om dine data er superhemmelige, men du kunne jo lige tage og kopiere dem over i et Excel-ark og sende dem til mig; så kan jeg godt prøve at se på det. driis@mobilixnet.dk
Avatar billede Slettet bruger
18. april 2001 - 23:30 #7
spm lukket