Avatar billede floetti Nybegynder
11. juni 2003 - 16:34 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hvorfor er MyODBC ikke fundet ?

Hej !

Jeg har installeret MySQL på min computer, som kører XP Pro, men den kan ikke finde MyODBC.... den siger "Driver 3.51 Not found"

Hvorfor det??
Avatar billede arne_v Ekspert
11. juni 2003 - 18:28 #1
Har du installeret MyODBC ?

(jeg mener at det er et separat kit)
Avatar billede henan Nybegynder
11. juni 2003 - 19:25 #2
Du mener i WinMySQLadmin-vinduet, ikke? Hvis bare den lyser grønt, så kører din lokale server, og du har ingen problemer med at connecte til databasen. Min egen WinMySQLadmin viser også den ovenstående "fejl".
Avatar billede floetti Nybegynder
12. juni 2003 - 15:50 #3
Hej !

Jeg har installeret MyODBC og nu har den så fundet noget !!! men den connecter alligevel ikke, jeg får bare sådan nogle "access denied", jeg har sat den på password, og har også skevet den det i scriptet, som jeg gør på nettet, men den vil ikke?
Jeg havde WinMe, før jeg fik XP og der kørte det fint - både asp, php og mysql...... !!

Hvis I har haft det samme problem, så vil jeg meget gerne høre fra jer, det er sku dyrt at side på nette og teste alt.... ;)
Avatar billede floetti Nybegynder
12. juni 2003 - 16:19 #4
Glemt det spørgsmål ! jeg har fundet ud af det ;)