Avatar billede websmith Nybegynder
11. juni 2003 - 14:32 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Spærre for oprettelse af spørgsmål

Hej med jer,

Jeg synes i skal spærre for at oprette nye spørgsmål for de brugere som har mange spørgsmål som ikke er lukkede.

På den måde skulle vi gerne komme de tarvelige personer til livs som bare opretter spørgsmål i et væk, og aldring accepterer svar eller lukker spørgsmål
Avatar billede exp Juniormester
11. juni 2003 - 14:35 #1
Det var da en fantastisk idé - men hvad er grænsen? Er det ham der er superaktiv, og har 15-20 åbne spørgsmål konstant, men som hele tiden lukker og starter nye? Eller er det ham der har 5-10, og ikke har tænkt sig at lukke dem?
Avatar billede arne_v Ekspert
11. juni 2003 - 18:29 #2
Hvad med >10 som er >7 døgn gamle ?

Eller >15 som er >14 døgn gamle hvis vi skal være flinke ?
Avatar billede exp Juniormester
11. juni 2003 - 18:35 #3
idéen er meget god...
Avatar billede eagleeye Praktikant
11. juni 2003 - 23:54 #4
Iden er ganske god og så vidt jeg lige kan huske er den kommet på admins to-do-liste over ting som skal tilføjes. Det nøjaktige antal kender jeg ikke og det har også være snakket om max antal point ude på en gang eks max 500 point.

Endag en sammenblaning af de to max 500 point ude eller 10 åbne spørgsmål.
Avatar billede exp Juniormester
12. juni 2003 - 11:37 #5
tror vist der skal laves en sammenblanding så :-)

500 / 10 = 50 spm
500 / 15 = 33 spm
500 / 20 = 25 spm
500 / 60 =  8 spm

Der kan laves mange spm inden man har brugt 500 point...

Men en sammenblanding - helt sikkert!
Avatar billede websmith Nybegynder
24. september 2003 - 16:39 #6
lukker