Avatar billede fico Nybegynder
11. juni 2003 - 13:35 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

SMS-Liste

Hej

Jeg har fået opgaven af en organisation at lave en SMS-Liste.
Og da alle sms-udbyderne lukkede deres sms-gateway's er denne vej jo slut.
Men findes der noget hardware som kan sluttes til computeren og derfra sende SAMME sms til en hel liste af nummere?
Jeg havde en gang til Nokia 3210 plus data-kabel og noget software som kun kunne sende til en bruger. Men kan man idag slutte en mobil til en pc'er og sende til en hel liste?

Peter Bøgh
Avatar billede exp Juniormester
11. juni 2003 - 13:40 #1
Avatar billede exp Juniormester
11. juni 2003 - 13:40 #2
Avatar billede exp Juniormester
11. juni 2003 - 13:41 #3
Har selv tidligere brugt logomanager (der også har support til infrarøde telefoner, fx Nokia 8210) Det er et udemærket program, der giver dig mange indstillingsmuligheder til telefonen :-)
Avatar billede jpvj Nybegynder
11. juni 2003 - 13:48 #4
Der findes løsninger til serielporten, hvor man indsætter et SIM kort. Om man så selv sender data til serielporten eller bruger et API ved jeg ikke, men det er ret let at anvende i flg. mine oplysninger.
Avatar billede sms4all Nybegynder
10. juli 2003 - 01:22 #5
Jeg tror, at SureSMS (http://www.suresms.dk) løser opgaven for dig. Afhængigt af, hvor mange SMS der er tale om kan du enten 1. købe produktet med GSM modem og SMS server, eller 2. bruge deres hostet udgave hvor du sender til tlf@domainnavn.