Avatar billede opakka Nybegynder
11. juni 2003 - 10:13 Der er 4 kommentarer

boot disk

Kan man ikke lave en boot disk så man efterfølgende kan oprette direkte kabeltilslutning til en anden pc'er der i forvejen er sat op til direkte kabeltilslutning. Parallel eller seriel bare hvad der er nemmest.
Avatar billede ebe Praktikant
11. juni 2003 - 10:41 #1
Norton Ghost og forskellige andre ghost programmer kan vist lave en boot-disk med netværkstilslutning, men jeg ved ikke om det virker over parallel eller seriel port. Det kører som regel over et netkort, men du kan jo se efter i deres manual, den ligger online.
Avatar billede opakka Nybegynder
11. juni 2003 - 11:05 #2
Der er ikke netkort og ikke cd-rom men jeg kigger da lige efter om Norton skriver noget
Avatar billede serverservice Praktikant
11. juni 2003 - 13:38 #3
Du skal bruge forbindelse via netkort. Sådan kan du oprette en network boot disk
http://www.wown.info/j_helmig/Dosclflp.htm
Avatar billede serverservice Praktikant
11. juni 2003 - 13:41 #4