Avatar billede mental Nybegynder
10. juni 2003 - 23:28 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

onboard netværks kort i DELL optiplex GX260

hey!

jeg laver PC for en af mine venner som er den heldige ejer af en DELL optiplex GX260, men vi kan ikke få det f**king onboard netværks kort til at virke!?

jeg har prøvet med de her to pakker fra dells support side, men det kan den ikke finde ud af
http://support.dell.com/FileLib/Type.aspx?c=us&l=en&s=gen&Category=5&OS=WNT5&OSL=EN&SvcTag=&SysID=PLX_PNT_P4_GX260&DeviceID=2730
jeg har prøvet at tvangsfodre den med et par forskellige drivere men intet virker!

HJÆLP!

:-)

/daniel
Avatar billede dash Nybegynder
10. juni 2003 - 23:30 #1
hvilket styresystem? Win9x kan nogle gange have problemer med at køre full-duplex...
Avatar billede kbonline Nybegynder
10. juni 2003 - 23:30 #2
Hvem har lavet bundkortet ?
Hvem plejer at lave Dell bundkort ?(jeg ved godt de bare skriver Dell, men de laver dem ikke selv)
Avatar billede mental Nybegynder
10. juni 2003 - 23:33 #3
det er windows 2000 dansk, og der er et nummer på bundkortet: 62yvh rev a00
ved ikke om det er noget... jeg kan ikke lige se mig ud af hvad der ellers skulle være serie nummeret
Avatar billede mental Nybegynder
10. juni 2003 - 23:34 #4
dell bundkort...
Avatar billede mental Nybegynder
10. juni 2003 - 23:45 #5
så blev der stille? :-P
Avatar billede dash Nybegynder
10. juni 2003 - 23:47 #6
har du tjekket indstillingerne for selve netværks-kommunikationen? Altså hastighed osv
Avatar billede mental Nybegynder
10. juni 2003 - 23:52 #7
jeg kan ikke få den til at æde en driver...
Avatar billede tumben Novice
11. juni 2003 - 01:30 #8
og det er enabled i bios...ikke
Avatar billede ddaj Nybegynder
11. juni 2003 - 10:01 #9
Det er højest sandsynligt et intel netkort...har du forøvrigt prøvet at indtaste service tagget på dell´s support side?
Avatar billede mental Nybegynder
12. juni 2003 - 00:35 #10
jeg har fundet en løsning...

tak for jeres tid