Avatar billede corner_dk Nybegynder
10. juni 2003 - 22:08 Der er 27 kommentarer og
1 løsning

Fractech.dk

Er fractech.dk en god side eller er det totalt yt ???? skriv hvad jeg kunne gøre bedre ! hvis der er noget galt !
tak
Avatar billede cselmann Nybegynder
10. juni 2003 - 22:09 #1
et link ville gøre underværker.............
Avatar billede fangel Nybegynder
10. juni 2003 - 22:10 #2
http://fractech.dk for dem der ikke selv kan læse et spm og se linket !
Avatar billede amplificator Nybegynder
10. juni 2003 - 22:10 #3
cselmann: Det er der sådan set allerede..
Avatar billede corner_dk Nybegynder
10. juni 2003 - 22:11 #4
hvad synes i så ????
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
10. juni 2003 - 22:12 #5
(1) Selvom jeg sidder ved en rimelig god forbindelse tager det lidt tid at loade siden

(2) Jeg synes den virker meget rodet

(3) Den hvide tekst er meget svær at læse på den blå baggrund

(4) Synes du skal om døbe start-knappen til forside

(5) Synes det er ret lige gyldigt hvad min ip er, hvad skal jeg bruge det til?

(6) Fjern muligheden for at scroll horrisontalt
Avatar billede cselmann Nybegynder
10. juni 2003 - 22:13 #6
Spænd hjelmen........det var ironi !
Avatar billede -bikerbirk- Nybegynder
10. juni 2003 - 22:14 #7
Har et par ting:

1) Sys det hele skulle rykkes ind på midten!

2) Du skal have rettet dine pixels så man ikke skal kunne køre til højre for at se hele siden!

3) Under info burde der stå noget mere.. Ellers skal du bare skrive: Din ip er.. istedet for Info:

Din ip er:...

/BikerBirk
Avatar billede fangel Nybegynder
10. juni 2003 - 22:14 #8
ening med jakobclausen i punkt 1,2,5 og 6

dels er der et par punkter hvor der er grafiske fejl i Mozilla

Morten
Avatar billede cselmann Nybegynder
10. juni 2003 - 22:15 #9
personligt foretrækker jeg en centreret side.
Fjern "chart" ikon eller gem det på en side.
Men flot arbejde !
Avatar billede snowball Novice
10. juni 2003 - 22:16 #10
1: Den (lidt) lille hvide tekst kan være svær at læse på den lyse blå baggrund.
2: Din scrollbar er stort set usynlig hvilket kan være ret forvirrende og upraktisk
3: Centrer siden horisontalt. Det er træls at sidde og kigge helt oppe i venstre hjørne når man kører i 1600*1200
4: Lav siden lidt bredere så der ikke er horisontale scrollbars

Snowball
Avatar billede corner_dk Nybegynder
10. juni 2003 - 22:16 #11
jeg skal få det rettet snarest.... tak
Avatar billede snowball Novice
10. juni 2003 - 22:17 #12
Det var tidligt du "lukkede" for input !?

Snowball
Avatar billede corner_dk Nybegynder
10. juni 2003 - 22:17 #13
????
Avatar billede corner_dk Nybegynder
10. juni 2003 - 22:17 #14
huh det gir hits....
Avatar billede corner_dk Nybegynder
10. juni 2003 - 22:20 #15
jeg skal godt rette nogle ting i morgen tidlig !
Avatar billede corner_dk Nybegynder
13. juni 2003 - 22:00 #16
prøv at kigge på fractech.dk nu... nu er den blevet meget bedre !
Avatar billede cselmann Nybegynder
13. juni 2003 - 22:24 #17
flot design, men du må kunne lave en bedre menu............
Avatar billede the-ultimate Nybegynder
13. juni 2003 - 22:35 #18
cselmann :
Tjo. Jeg er den anden master ud over corner_dk på fractech.dk
Ja, vi kan godt lave en pænere/bedre menu...
Når du skriver "bedre" er det så fordi den ikke er efektiv nok eller er den bare for grim.. (den er smågrim tobias..)

Snowball:
Jeg gider ikke "lukke" imput's nu.. Der er ca 25 sider med mindst 5 strenge der skal lukkes.. vil da falde i søvn.

jakobclausen:
hvad for en forbindelse køre du med?
Det gamle design hentede jeg på ca 1,25 sek.
Lige i øjeblikket køre jeg 512.
Det var ikke fordi der lå *.tmp eller *.tmip på min computer. Det bliver nemlig slettet så snart min browser bliver lukket ned.
Avatar billede the-ultimate Nybegynder
13. juni 2003 - 22:38 #19
hmm er sku da for træt.. effektiv *
Avatar billede cselmann Nybegynder
13. juni 2003 - 23:00 #20
Menu'en er for sølle i forhold til det arbejde i har gjort med resten af sitet.
Flash kan lave geniale løsninger, men mindre kan også gøre det.

Personligt har jeg brugt en ordinær "drop down" menu. Simpelt, enkelt, men hold kæft jeg fik hug af anmelderne...........
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
13. juni 2003 - 23:41 #21
the-ultimate >> Sidder ved en 3-6 mbit forbindelse
Avatar billede the-ultimate Nybegynder
14. juni 2003 - 05:02 #22
jakobclausen:
Det er rimelig skummelt. Aner ik hvad der er sket for min com så..

cselmann:
Tjo.. Havde overvejet en flash 'drop down'menu. Eller måske en slags boxs som du kan se her: http://www.oldreviews.com
Avatar billede cselmann Nybegynder
14. juni 2003 - 12:57 #23
Din idé / forslag vil klart "løfte" sitet !
Avatar billede corner_dk Nybegynder
14. juni 2003 - 14:15 #24
seb hvorfor står du op så tidligt ???? det er ikke så vigtigt at skrive i dette forum som at få en god nats søvn :) *lol* jeg skal nok f¨å lavet en anden slags menu.... snart...
Avatar billede the-ultimate Nybegynder
14. juni 2003 - 14:22 #25
Du skal da ikke besteme hvornår jeg er oppe? Ved da godt at jeg var oppe hør min matematik lærre fik sko på meen. Jeg kunne ikke sove.. Er det så iorden at jeg sætter mig ved puteren?
Prøv med et grafisk (ikke overdrevent) navi-kort.. Det burde måske kunne gøre det. Ellers et eller andet nemt og brugerveligt i flash..
Avatar billede corner_dk Nybegynder
14. juni 2003 - 17:35 #26
navi-kort ???... jeg tror at jeg laver sådan en fiks lille menu som på newz.dk... ok jeg bestemmer heller ikke hvornår du skal op jeg synes bare det er underligt !
Avatar billede the-ultimate Nybegynder
14. juni 2003 - 19:09 #27
sikkert.. Det kan vi diskutere på et andet tidspunkt.
navigations kort. stod navi-kort for. Altså et kort over hele siden hvor man kan klikke sig ind på etc. crew, spilleanmedelser.. osv..
Avatar billede corner_dk Nybegynder
15. juni 2003 - 14:18 #28