Avatar billede chrede Nybegynder
10. juni 2003 - 18:31 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Er der nogen der har microsoft gamevoice?

Hej derude.
er der nogen der har MS Sidewinder game voice installeret, jeg skal vide om det kan lade sig gøre at koble op til min game voice server
Avatar billede onkel-l Nybegynder
10. juni 2003 - 19:02 #1
ja det har jeg
Avatar billede chrede Nybegynder
10. juni 2003 - 19:21 #2
prøv mig på  195.215.121.93
Avatar billede onkel-l Nybegynder
11. juni 2003 - 19:12 #3
jeg havde desværre ikke til d.10/06 - så jeg prøvede idag men kunne ikke join dig på den ip. men hvis du vil kan jeg kontakte dig på msn.
Avatar billede chrede Nybegynder
12. juni 2003 - 15:05 #4
Jeg har haft flere til at prøve, og den kan åbentbart ikke lade sig gøre at hoste game voice server med min firewall (zywall 1, hardware), selvom jeg åbne de nødvendige porte :-(
Avatar billede onkel-l Nybegynder
12. juni 2003 - 17:23 #5
har du fast ip-adresse ?? , for så kan det være den forkerte ip du siger man skal join dig på.
Avatar billede chrede Nybegynder
12. juni 2003 - 21:03 #6
ja det har jeg... jeg har andre web services kørende på samme IP som funger som de skal :-)