Avatar billede mazing Nybegynder
10. juni 2003 - 18:18 Der er 2 kommentarer

proftpd: No Route to host!

Jeg kører proftpd på min server men når jeg connecter til den fra WAN og den sakl til at åbne porte for listing af filer, så fortæller den clienten at den skal connecte til den lokale ip! Og så får clienten en No Route to host fejl og afbruder. Hvad skal jeg ændre for at få det fixet? Skal jeg ændre indstillingerne for mit NIC(Den får tildelt ip af routeren nu.)

På forhånd tak :)
Avatar billede lassebm Nybegynder
20. juni 2003 - 12:51 #1
Tror problemet er at du i din router ikke har lavet en NAPT til din ftp server.

Gå ind i din router og opret denne, hvis du har i det hele taget har sådanne en.
Avatar billede mazing Nybegynder
20. juni 2003 - 23:00 #2
Har jeg lavet :) Kan sagtens connecte udefra :)