Avatar billede everclear Praktikant
10. juni 2003 - 14:57 Der er 12 kommentarer

Design af hjemmeside

Nogen der vil komme med en pris på et design af en hjemmeside...medmindre der er nogen der keder sig og vil gøre det gratis selvfølgelig*G*

Vi snakker ikke nødvendigvis noget vildt kompliceret...den er til et bilklargøringsfirma

Jeg er åben for forslag:-)
Avatar billede peturkirke Novice
10. juni 2003 - 15:01 #1
har du en email ?
Avatar billede dash Nybegynder
10. juni 2003 - 15:01 #2
hvad havde du tænkt dig? Logo, billeder, div. funktionalitet. Det kan lave i ALLE prisklasser.
Jeg vil gerne give et bud på et lidt mere konkret udkast.
Avatar billede fangel Nybegynder
10. juni 2003 - 15:03 #3
A wise man once said: "Read the rules before you break them, not after! Then it's to late to know how to bend, not break, them..."
Avatar billede everclear Praktikant
10. juni 2003 - 15:05 #4
jacobsmac@mail1.stofanet.dk
Avatar billede dash Nybegynder
10. juni 2003 - 15:06 #5
dea pg >> ahh, ja, det er rigtigt....point...ikke penge
Avatar billede everclear Praktikant
10. juni 2003 - 15:08 #6
Logo er ordnet...mail-script ligeså. Det er egentligt bare et design jeg er på jagt efter...hell det kan endda bare være en psd-fil hvor layers ikke er sammenflettede...
Avatar billede everclear Praktikant
10. juni 2003 - 15:10 #7
Point helt fint med mig...
Avatar billede fangel Nybegynder
10. juni 2003 - 15:10 #8
dasdh => var ment som et "kan du så lade være med at oprette 2 spørgsmål, der var somend nok nogle i det andet (spm -red) der ville hjælpe dig der"...
Avatar billede locturian Nybegynder
10. juni 2003 - 18:09 #9
everclear, prøv at send en mail til loc@locturian.dk.... Så kan vi sikkert finde ud af noget :)
Avatar billede rangerbs Nybegynder
10. juni 2003 - 18:22 #10
Jeg er altid frisk :D
fordi det bare er noget jeg laver i min fritid for sjov kan du få det til nogle MEGET lave priser

mvh Ranger
TBC-strike@ofir.dk

Ps: skriv en mail med flere detaljer, så ser jeg på det og kommer med et bud
Avatar billede farili10 Nybegynder
12. juni 2003 - 00:59 #11
en 1000 kr så kan jeg lave alt på siden
Avatar billede akdk Nybegynder
13. juni 2003 - 11:46 #12
Smid mig en mail på: akdk@ofir.dk. Så brygger jeg et bud sammen.