Avatar billede robertholmjensen Nybegynder
10. juni 2003 - 14:48 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Skærm bliver sort ved tilslutning af projektor

Jeg har en Mitsubishi bærbar computer, som skal tilslutte en Sony Projektor til, for at fremvise nogen præsentationer på en storskærm.

Når jeg tilslutter projektoren, slår skærmen på den bærbare fra.

Dette skyldes formentlig, at den bærbare opfatter projektoren som en ekstra skærm, hvorfor dens egen skærm slår fra.

Er der en måde hvorpå man kan undgår dette (ændring i nogen indstillinger eller andet???).

På forhånd tak.
Avatar billede qredee Nybegynder
10. juni 2003 - 14:54 #1
Så understøtter dit grafik kort ikke denne projektor, eller også tilslutter du den det forkerte sted, ellers burde den helt klart kunne klare dette, jeg havde projekt opgave for godt 2 mnd siden, og der tilsluttede jeg projektor til min bærbar, der var også lidt problemer, men jeg fik det hurtigt til at virke, prøvede mig frem.. Kan ikke helt huske hvad der var galt det - Men som sagt, nyt grafik kort, eller driver, eller sæt den ind et andet sted ;)
Avatar billede robertholmjensen Nybegynder
10. juni 2003 - 16:28 #2
Jeg havde tænkt på dette. Men problemet er ikke projektoren. Jeg kan godt få "blæst" præsentationen op på væggen, men selve skærmen på computeren går i sort, når jeg tilslutter projektoren. Det ville være rart også at kunne se det på computerens skærm, når man skal lave præsentationen.
Avatar billede kenp Novice
10. juni 2003 - 16:51 #3
så plejer man at skulle lave en eller anden taste kombination på sin bærbar :) på min er det FN og F7

kan være noget andet på din PC
Avatar billede robertholmjensen Nybegynder
11. juni 2003 - 22:19 #4
Der blev blev det opklaret... Det var FN og så godt nok F5, men nu kan jeg også både skifte mellem den ene skærm, den anden eller dem begge.

Tak for tippet, der er point på vej :-)
Avatar billede robertholmjensen Nybegynder
11. juni 2003 - 22:29 #5
..
Avatar billede kenp Novice
11. juni 2003 - 22:29 #6
jamen så slægger jeg da et svar :)
Avatar billede kenp Novice
11. juni 2003 - 22:30 #7
og du mener ikek jeg skal have point!
Avatar billede robertholmjensen Nybegynder
11. juni 2003 - 22:30 #8
Sorry, det styrer ikke lige det her... Kan du ikke lige gøre det igen :-) ??
Avatar billede kenp Novice
11. juni 2003 - 22:31 #9
nope! du har afvist og accepteret dit eget svar!

men du kan oprette et nyt, med titlet Point til kenp og så sætte de samme point af. husk at lægge en referance til dette sprøgsmål.
Avatar billede robertholmjensen Nybegynder
11. juni 2003 - 22:34 #10