Avatar billede everclear Praktikant
10. juni 2003 - 14:38 Der er 23 kommentarer og
1 løsning

design af hjemmeside til bilklargøringsfirma

Er der nogen, der vil påtage sig opgaven: At designe en hjemmeside til et bilklargøringsfirma. Er der nogen, der er interesseret, kan jeg kontaktes på webmaster@thewaxpert.dk.
Logo og mailscript m.m er lavet (men der tages stadig mod bedre forslag)

Der vanker 200 point til den, der løser opgaven tilfredsstillende.
Avatar billede qredee Nybegynder
10. juni 2003 - 14:40 #1
lol?
Avatar billede donwang Nybegynder
10. juni 2003 - 14:41 #2
Der skal penge til...
Avatar billede everclear Praktikant
10. juni 2003 - 14:48 #3
Come on for et udkast? Så skal det sgu være et godt et*lol*...giv mig et slag på tasken...
Avatar billede qredee Nybegynder
10. juni 2003 - 14:49 #4
<html>
<head>
<title>Ole's Autofirma</title>
<style>
body {
color:#000000;
font-family:verdana;
font-size:10px;
text-decoration:none;
}
td {
color:#000000;
font-family:verdana;
font-size:10px;
text-decoration:none;
}
a:link, a:visited {
color:#000000;
font-family:verdana;
font-size:10px;
text-decoration:none;
}
a:hover {
color:#c0c0c0;
font-family:verdana;
font-size:10px;
text-decoration:none;
}
</style>
</head>
<body bgcolor="#eeeeee">
<table border="1" cellpadding="2" cellspacing="0" style="border-collapse: collapse" bordercolor="#000000" width="68%" height="399" align="center">
<tr>
<td width="100%" height="19">
<center>
<a href="#">Forside</a> -
<a href="#">Kontakt</a> -
<a href="#">Downloads</a> -
<a href="#">Partnere</a> -
<a href="#">Reservedele</a> -
<a href="#">Køb af biler</a> -
<a href="#">Køb/salg/bytte</a> -
<a href="#">Information</a> -
<a href="#">Links</a>
</center>
</td>
</tr>
<tr>
<td width="100%" height="379" valign="top">Indhold her</td>
</tr>
</table>
</body>
</html>
Avatar billede qredee Nybegynder
10. juni 2003 - 14:49 #5
Så for du ikke mere for den 25-øre!
Avatar billede everclear Praktikant
10. juni 2003 - 14:51 #6
Havde tænkt mig noget lidt smartere:-)
Avatar billede qredee Nybegynder
10. juni 2003 - 14:55 #7
Hehe, det er jeg godt klar over, men for de få point, går den ikke!
Avatar billede everclear Praktikant
10. juni 2003 - 14:59 #8
Fair nok...name your price så vil jeg overveje det:-)
Avatar billede hoejrup Nybegynder
10. juni 2003 - 15:00 #9
Er du klar over hvad professionelle grafiske programmer og uddannelse koster, for ikke at tale om opdateringer og efteruddannelse? :-)

/per
Avatar billede qredee Nybegynder
10. juni 2003 - 15:00 #10
250 kr, for et flot layout i clean HTML med onmouse over effekt mm. Og så kan jeg også lige lave et nyheds system med kode-beskyttelse til jer!
Avatar billede hoejrup Nybegynder
10. juni 2003 - 15:03 #11
everclear> Der findes de billige webdesign firmaer, som holeder en fast diskount pris. Hvor designet skader mere end det gavner, og kodningen ikke overholder en standard. Og så findes
der de professionelle, hvor du aftaler et uforpligtende møde med dem. Derefter kan I forhandle jer frem til en fornuftig pris.

/per
Avatar billede hoejrup Nybegynder
10. juni 2003 - 15:03 #12
holder = holeder
Avatar billede everclear Praktikant
10. juni 2003 - 15:03 #13
Det kan jeg godt gå med til; Men det skal tilpasses firmaets logo m.m.
Avatar billede qredee Nybegynder
10. juni 2003 - 15:04 #14
Enig med Per - Jeg er lige steget til 2500 ;P
Avatar billede hoejrup Nybegynder
10. juni 2003 - 15:06 #15
Du kender vel også forskel på prisen på en gammel skoda og en ny mellemklasse bil.
Hvis du kun skal bruge et gammel skoda website, så er det bedre at sætte en annonce
i avisen.

/per
Avatar billede qredee Nybegynder
10. juni 2003 - 15:09 #16
Everclear, jeg laver dig et blær nok HTML design, med lidt onmouse blær funktioner mm. Når designet er færdigt viser jeg dig det, kan du ikke lide det, sælger jeg det til en anden, kan du godt lide det overføre du pengene, og derefter koster jeg 350,- pr. time, hvis der er rettelser mm
Deal ?
Avatar billede hoejrup Nybegynder
10. juni 2003 - 15:11 #17
gredee> Du kan ikke sætte prisen på et website, når du ikke kender kundens ønsker.

Du spørger kunden: Hvad vil du betale?
Kunden svarer: Jeg vil betale 2500 kr.
Du spørger kunden: Hvad vil du gerne have?
Kunden svarer: Jeg vil gerne have en website der ligner en million. Med søgemaskineoptimering, overholder webstandarden, en masse flot grafik mv.

Hvem er taberen i det spil?

/per
Avatar billede qredee Nybegynder
10. juni 2003 - 15:13 #18
nop
Avatar billede andersblarsen Nybegynder
19. juni 2003 - 12:09 #19
Webdesign createt by ME :)
Avatar billede dmcn Praktikant
24. juni 2003 - 19:20 #20
thewaxpert.dk har ikke fået nyt design, så hvad gives der point for her?
Forklaring indenfor 72 timer, ellers deaktiveres spørger og svarer.
- n0rmality, coadmin
Avatar billede andersblarsen Nybegynder
24. juni 2003 - 19:49 #21
Hi Co-admin .... Jeg har i samarbejde med Jacob (spørger) over icq haft møde ang. webdesignet m.m.

Rigtig nok er siden ikke uploadet, men sjovt nok er designet ikke færdig endnu ...

Du må have lidt tålmodighed da en forretning ikke ordnes hurtigt hvis "kunden" skal få det optimale ud af sin site.

Forklaring OK?

//Anders
Avatar billede dmcn Praktikant
24. juni 2003 - 19:51 #22
Spørgsmål stillet på eksperten skal løses via eksperten. Jeg er opmærksom på, at det er svært med designspørgsmål, men reglen er nu alligevel gældende.
Ydermere undrer det mig, at du pludselig kommer ind, uden forudgående "snak"? Kender I hinanden i forvejen?
Avatar billede andersblarsen Nybegynder
24. juni 2003 - 20:44 #23
Normality siger: Spørgsmål stillet på eksperten skal løses via eksperten!

Gider du uddybe den? Jeg tror ik helt jeg forstår hvor du vil hen.

Mht. til dit andet spørgsmål, om jeg kender ham. Nej det gør jeg ikke, han er fra Århus, jeg er fra Roskilde. Og i selve spørgsmålbeskrvielsen står der:

"Er der nogen, der er interesseret, kan jeg kontaktes på webmaster@thewaxpert.dk."

Derfor sendte jeg ham en mail, i stedet for at svare på spørgsmålet på eksperten.
Avatar billede dmcn Praktikant
25. juni 2003 - 01:18 #24
http://www.eksperten.dk/regler.phtml -> 2.1.12 og 2.1.13
Her hører man intet under selve udviklingsprocessen, men pludselig tildeles du point. Formålet med eksperten er netop, at opretholde en kæmpe videns-database, som man senere kan slå op i, skulle man få problemer. Dette spørgsmål bidrager ikke til denne database (grundet fremgangsmåden), og betragtes derfor som en overtrædelse af ekspertens regler.

Og så havde jeg naturligvis overset hans e-mailadresse i spørgsmålet. ;)