Avatar billede schmakk Nybegynder
02. december 2000 - 14:21 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Samsung SyncMaster 900SL+ vil ikke bruge coax kabler

hep!
Min spritnye samsung skærm [som virker helt perfekt ellers] nægter pure at køre med coax kabler.
Den virker helt fint med d-sub stikket, men når tilslutter den med coax kabler får jeg den indbyggede testskærm, som automatisk blier aktiveret når der ikke er noget indput.
Det viser sig at man kan skifte mellem d-sub og coax via skærmens indbyggede menuer... Men man kan ikke skifte over til coax fordi der ikke er noget input.. Jeg har kun en computer, og derfor kun et input.
Nogen som har et forslag til hvordan f.... man får dén kringlet?

/SchmaKK
Avatar billede maniacdog Nybegynder
02. december 2000 - 14:55 #1
Har du husket og sætte sætte dem rigtigt?
Er der ik 5 stk.?
Er det, det rigtige kabel?
Avatar billede schmakk Nybegynder
02. december 2000 - 14:59 #2
ja sgu! jeg kan godt hitte ud af at sætte kablerne til, og det er det rigtige kabel....
jeg skal bare ha den skærm til at fatte lidt mere end minus :))

/SchmaKK
Avatar billede maniacdog Nybegynder
02. december 2000 - 15:21 #3
hmm
okay.
Så kan jeg nok desværre ikke hjælpe dig,
mente \"bare\" det var og sætte det til og så spillede det. (Det har det gjort på de andre skærme jeg har set, mener det var Nokia skærme).

Men det kan jeg så regne ud af det er ikke såen lige til her :-)
Avatar billede schmakk Nybegynder
02. december 2000 - 15:23 #4
nope, den er f.... genstridig den satan ;)

/SchmaKK
Avatar billede tigerdyr Nybegynder
02. december 2000 - 16:15 #5
Nu er det ikke sådan at skærmen har en omskifter mellem BNC og D-Sub som Sony F500R har vel ??
Avatar billede schmakk Nybegynder
02. december 2000 - 16:20 #6
jo, via skærmmenu\'er.... men jeg har prøvet på alle mulige måder.
hvis jeg sætter d-sub stik i og tænder, så kan jeg ikke skifte til bnc, fordi der ikke er noget input på bnc...
hvis jeg sætter bnc i og starter op, så er der ikke noget, fordi den er sat til d-sub og ikke skifter automatisk...

/SchmaKK
Avatar billede tigerdyr Nybegynder
02. december 2000 - 16:32 #7
Der må stå noget i din manual om hvordan du skifter det fra default til dit valg...
Avatar billede schmakk Nybegynder
02. december 2000 - 16:33 #8
ja det gør der også... der står det som jeg har skrevet.... \"skift med skærmmenu bla bla bla\"

desværre :(

/SchmaKK
Avatar billede tigerdyr Nybegynder
02. december 2000 - 16:40 #9
intet på deres website... så manualen er udvejen!
Avatar billede tigerdyr Nybegynder
02. december 2000 - 16:42 #10
Står der intet om hvordan du skifter uden at have en computer tilsluttet ??

Menuen virker vel stadig selvom du ikke har noget input i det rigtige stik ?
Hvis du på testbilledet (igen taget ud fra min egen Sony) holder OSD knappen inde nogle sekunder kommer du måske ind i menuen og kan vælge det rigtige stik.
Avatar billede schmakk Nybegynder
02. december 2000 - 16:48 #11
nope.... den dutter ikke... det troede jeg også selv man kunne, men næææ nej :(((

/SchmaKK
Avatar billede tigerdyr Nybegynder
02. december 2000 - 18:05 #12
samsung support ??
Avatar billede xtom2 Nybegynder
02. december 2000 - 19:14 #13
c/o Samsung Support/Kundeservice
ICL Sorbus, Lautrupbjerg 1, 2750 Ballerup
Tlf. 44894621 // Fax 44894569
Avatar billede schmakk Nybegynder
02. december 2000 - 20:38 #14
er der nogen som har en løsning eller bedre forslag? ellers må jeg nok sige at xtom`s forslag var det bedste, og ham sokm scorer point :)

hvis nogen kommer med et bedre forslag senere, så skal jeg gerne donere 60 point til ham :)

måske xtom`kunne gi en mail add også?

/SchmaKK
Avatar billede xtom2 Nybegynder
02. december 2000 - 20:43 #15
Jeg kan ikke finde en mail adresse på dem, kun til et hovedkontor i Sverige:

Samsung Electronics AB
Box 713
S-194 27 UPPLANDS VÄSBY
SWEDEN
Besöksadress: Johanneslundsvägen 4
Tel +46 8 590 966 00
Fax +46 8 590 966 50
Samsung support
Tel 020 46 46 46
Epost:
samsung@samsung.se
Avatar billede schmakk Nybegynder
02. december 2000 - 20:49 #16
ok... du har de 60 :) takker :)

/SchmaKK