Avatar billede junglensfugle Nybegynder
10. juni 2003 - 08:41 Der er 2 løsninger

Hjælp med at ryde op

HJÆLP!

Banners,hjemmesider osv osv. kommer frem på min computer hele tiden. Jeg har prøvet at slå messenger fra.. jeg har prøvet programmer som: Ad-aware 6.0 ... jeg har også prøve at søge efter banner navnene på google og finde uninstall's... intet hjælper... hvis du ved hvad jeg skal gøre.. eller et bedre program end Ad-aware 6.0 så skriv!!!

Tak.

/Anders
Avatar billede dk_akj Nybegynder
10. juni 2003 - 08:46 #1
1: Check om der ligger noget i startfolderen (start - programmer - start)
2: Check i registry (Start - kør - regedit) om der ligger noget mystisk i RUN
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run
ellse
HKEY_Local_machine\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run

På win9x kan du skrive msconfig i Kør for at se ovenstående.

//akj
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
10. juni 2003 - 08:46 #2
Et andet godt program på linie med Ad-aware er Spybot:
http://spybot.eon.net.au/index.php?lang=en&page=download

Den finder nogle gange ting som ad-aware ikke kan finde, så prøv at se om den kan hjælpe dig. På samme måde som Ad-aware skal du også huske at opdatere denne jævnlig.