Avatar billede zaren-the-dark Nybegynder
10. juni 2003 - 00:36 Der er 3 kommentarer

bootscreens hjælp hvordan laver man en selv

jeg vil gerne lave en ny bootscreens  til min xp men jeg kan ikke finde ud af hvordan booteditor virker har lavet et ny billed i adobe men jeg kan ikke hente den ind i booteditoren

ps hvis der er en virkelig flink person der vil hjælpe mig
så mail mig på hmmzaren@yahoo.dk
Avatar billede zaren-the-dark Nybegynder
10. juni 2003 - 00:38 #1
ups er der nogen der har en guide til at lave de bootscreens så vil jeg gerne have den :))
Avatar billede rkhdk Nybegynder
10. juni 2003 - 00:49 #2
her er en guide til Jasc Paint Shop
http://www.bootxp.net/tutorial_pspro.htm

men size og bit, osv er det samme
Avatar billede blyno Praktikant
10. juni 2003 - 00:50 #3
Hvilket program benytter du ??
For hvis det er det samme som jeg benytter BootXP så skal du huske at gemme det som .bmp (bitmap)