Avatar billede tonyadams Nybegynder
09. juni 2003 - 23:28 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Messenger vil ikke logge på

Jeg har 2 mailadresser, som jeg bruger til mit messenger. Den ene vil nu godt logge på, mens den anden ikke vil. Jeg har prøvet at hente trillian og se om jeg kunne logge på, det kunne jeg sagtens med begge 2. Dvs. min ene messenger account vil ikke virke med messenger. Sådan har det været i 4 dage nu. Hvad er galt?
Avatar billede kusken Nybegynder
10. juni 2003 - 00:40 #1
Tror ikke du er den eneste som har haft de problemer. Har hørt fra andre, at de heller ikke har kunne logge på i flere dage.
Avatar billede kusken Nybegynder
10. juni 2003 - 00:40 #2
Fedt navn for resten...
Avatar billede robotten Praktikant
10. juni 2003 - 09:07 #3
Messanger kan til tider være temmelig svær, at få til at logge på. Har haft samme problem, hvor jeg har været den eneste, der ikke kunne logge på. Løsningen fabdt jeg aldrig - tror at det er en bug fra  M$
Avatar billede robotten Praktikant
16. juni 2003 - 08:56 #4
?
Avatar billede tonyadams Nybegynder
04. juli 2003 - 13:55 #5
Robotten, nu har du skrevet i 27 af mine spørgsmål, at jeg skulle svare her. Hvad vil du have, at jeg gør?
Avatar billede robotten Praktikant
07. juli 2003 - 18:45 #6
Reagerer lidt.
Du kan ikke være bekendt, at ignorer den hjælp vi giver dig.
Avatar billede tonyadams Nybegynder
07. juli 2003 - 19:32 #7
Hvilken hjælp er det jeg har fået? Du gentog da egentlig bare kuskens svar?
Avatar billede robotten Praktikant
08. juli 2003 - 09:03 #8
Ligegyldigt, så afvis. Bare giv feedback.
Avatar billede tonyadams Nybegynder
08. juli 2003 - 16:33 #9
Jamen jeg vil da gerne vente, det kunne jo være, at der kom et brugbart svar...
Avatar billede robotten Praktikant
23. juli 2003 - 11:39 #10
Her sker vist ikke mere...
Avatar billede robotten Praktikant
26. september 2003 - 10:01 #11
?
Avatar billede robotten Praktikant
13. marts 2009 - 16:47 #12
Sådan :)
Avatar billede RUDOLF3 Nybegynder
15. marts 2009 - 13:49 #13
hey jeg har samme problem tro jeg, jeg kan godt log på min msn men jeg kan ikke log på min mail