Avatar billede fessor105 Nybegynder
09. juni 2003 - 23:05 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Skærm flimer

spørgsmål ????

kan det passe at grafikortet er defekt :(
der opstår reglmæsigt flimmer på min skærm og skykker  fra ikoner og musemakøren ??
men det er tilsyneladene ikke et driver problem
fejlen var der også med den gamle grafik driver
har hentet en ny fra nvidia

grafik kortet er et gforce 4 mx440

driveren er ver 44.03 (detonator)
Avatar billede real_icebear Nybegynder
09. juni 2003 - 23:06 #1
Prøv og vrik med skærm ledningen og se om det ændre noget
Avatar billede fessor105 Nybegynder
09. juni 2003 - 23:18 #2
det sker ikke noget ved at rykke i ledninger
grafikortet sider også rigtigt i agp soklen
Avatar billede a_trunk Nybegynder
10. juni 2003 - 09:36 #3
jeg har haft det problem ved at lege lidt med overclock af gfx kort (kom til at skrue for højt op) og ved skærmen havde løs forbindelse, kan være stik men også inde i, men min skærm "brændte" lidt efter det problem kom, ved mig var det bare at åbne skærmen så på printpladen inde i var der "sort, brændt plet" der var så løs forbindelse loddede en klat på, så var der forbindelse igen og 1 år efter bruger stadig den skærm :)