Avatar billede spar2klub Nybegynder
09. juni 2003 - 21:27 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Lige li DynDNS.dk

Jeg har før set et websted som gør det sammen som DynDNS.dk

Det andet sted havde bare et program som automatisk sender min IP adresse til webstedet, og derved er jeg fri for at gå ind på internettet for at få min server op. Er der nogle som ved hvad der er jeg tænker på? hvis Ja så må I meget gerne give mig adressen til webstedet.
Avatar billede leif Seniormester
09. juni 2003 - 21:33 #1
www.no-ip.com mener jeg har en service med program.
Avatar billede spar2klub Nybegynder
09. juni 2003 - 21:39 #2
De skal også tilbyde et subdomæne...
Avatar billede spar2klub Nybegynder
09. juni 2003 - 21:41 #3
Lukker dette spm pga. overskriften er dårlig..
Avatar billede spar2klub Nybegynder
09. juni 2003 - 21:41 #4
luk
Avatar billede leif Seniormester
09. juni 2003 - 21:42 #5
Ja, det gør www.no-ip.com også !!!
Avatar billede spar2klub Nybegynder
09. juni 2003 - 21:43 #6
hmm så er det mig der ikke kan finde det... kan du fortælle mig hvor jeg kan finde det?
Avatar billede spar2klub Nybegynder
09. juni 2003 - 21:50 #7
Jeg har fundet det nu, men det nu kniber det for mig at finde det program
Avatar billede spar2klub Nybegynder
09. juni 2003 - 21:55 #8
jep det er bare mig der er grim... jeg har fundet det hele nu, men fuck de har en grim orden.

så kom med et svar på http://www.eksperten.dk/spm/362678 og du får point