Avatar billede thomasejsing Nybegynder
09. juni 2003 - 20:42 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Program.exe

Jeg kører win me og har det problem at når jeg f.eks vil se en .jpg fil på min computer så kommer windows og siger windows can not find program.exe this program is needed for opening bla bla bal fil.jpg, det samme problem har jeg hvis jeg får et worddokument tilsendt via e-mail normalt kan jeg godt åbne breve osv. men i outlook express er jeg nød til at save det først, og så starte word og hente det herfra, hvad gør man?
Avatar billede kenp Novice
09. juni 2003 - 20:49 #2
og det er jo samme fejl med dine word-dokumenter :) og samme løsning
Avatar billede thomasejsing Nybegynder
09. juni 2003 - 21:06 #3
tak det ene er nu løst. problemet med det vedhæftede word dokument er blot at jeg sagtens kan dobbelt klikke på et word dokument der ligger på harddisken hvorefter at den åbner rigtigt, men når jeg prøver at trykke på selve filen som er vedhæftet så skulle den jo normalt også åbne word og så læse dokumentet ind, men det sker kun hvis jeg først gemmer den på harddisken??
Avatar billede kenp Novice
09. juni 2003 - 21:11 #4
Velkommen i klubben ;)
Avatar billede thomasejsing Nybegynder
09. juni 2003 - 21:15 #5
hvad mener du?
Avatar billede kenp Novice
09. juni 2003 - 21:17 #6
Jeg har/har haft samme problem!

lad mig gætte du køre OE 6.0.

Jeg har tidligere sluppet for fejlen ved at jeg genindstallerede. officepakken, for fejlen kom først hos mig da jeg opdaterede til OE6o
Avatar billede pepsimax Nybegynder
09. juni 2003 - 22:02 #7
Gå ind i sikkerhed omkring outlook eksprees 6.0 så vil du se at der er spærret for at åbne filer direkte .. det er bare at åbne igen
Avatar billede thomasejsing Nybegynder
08. august 2003 - 19:53 #8
det har stadigvæk ikke hjulpet, kan det have noget med min printer oki ol600ex at gøre