Avatar billede rossoneri Nybegynder
09. juni 2003 - 20:39 Der er 7 kommentarer

Backup funktion

Jeg har en windows server med tilhørende backup station (dat bånd)

Jeg har en fast backup rutine .. dvs. lige og ulige uger.

Nye bånd kan 2000 server godt finde ud af at tage backup på. Skal båndene bruges igen og den gamle data overskrives vil den ikke ... den siger noget med "unable to find unused madia" .. og det selvom jeg har sat den op til at overskrive data ...
Avatar billede dittlau Nybegynder
09. juni 2003 - 22:53 #1
Du har ikke tilfældigvis sat op, at båndene ikke kan overskrives i X antal timer/dage/uger??

/dittlau
Avatar billede rossoneri Nybegynder
10. juni 2003 - 07:31 #2
hmmm ... synes ikke der er muligheder for at sætte dette op ?
Avatar billede robotten Praktikant
16. juni 2003 - 09:39 #3
Avatar billede rossoneri Nybegynder
25. juni 2003 - 19:46 #4
Hmm ok ... der må da være nogen der kender til windows 2000 server backup..

Nogen der punkt for punkt kan forklare således den er ligeglad med hvilket bånd der er i ..... backup wizard har jeg kørt .. men et eller andet må jeg gøre galt ... så evt. forklar punkt for punkt omkring denne Wizard
Avatar billede robotten Praktikant
03. juli 2003 - 21:43 #5
?
Avatar billede rossonero Nybegynder
10. august 2003 - 17:05 #6
Ingen svare
Avatar billede robotten Praktikant
10. august 2003 - 22:13 #7
Et tip kunne være, at du reagerede en smule hurtigere i dine spm.
Så mistede dem der kunne hjælpe dig mådke ikke interessen.