Avatar billede morten_sl Nybegynder
09. juni 2003 - 19:33 Der er 4 kommentarer

cyklisk redundanscheck

hey .. har læst en del af de spørgsmål som er stillet om emnet .. men ingen kan svare på hvad der sker .. Jeg ville kopiere en skive til min hd .. og det kunne den ikke .. cyklisk redundanscheck .. skriver den .. min HD fejler intet og skiven heller ikke .. er det et config-spørgsmål eller hvad .. nogen der har er bud .. Det opstod lige pluselig i dag .. har aldrig prøvet det før .. men hvad fanden gør man .. har prøvet alt ???!? Gode point for en løsning .. er ved at blive vanvittig ..
Avatar billede soda Nybegynder
09. juni 2003 - 19:47 #1
Det ville hjælpe en del, hvis du fortalte hvilken slags CD (går du fra det er det du mener med skive ;o) du prøvede på kopiere og om du har kunne kopiere denne CD før.

For mig lyder det, som om det er kopibeskyttelsen, som laver rav i den her.
Avatar billede pzycho Nybegynder
09. juni 2003 - 22:58 #2
Har selv oplevet det et par gange, i mit tilfælde var det fordi at jeg havde brændt for hurtigt på skive i forhold til den godkendte hastighed... Er lige med på en lytter...
Avatar billede lt-lago Nybegynder
10. juni 2003 - 08:27 #3
Kender ligeledes problemet, jeg formoder du har NTFS på din Harddisk ?
(Jeg har ikke oplevet fejlen under FAT32)
Jeg har ikke den perfekte løsning, men har konstateret, at hvis man kan kopiere de samme data fra en anden skive/disk, eller kan fremskaffe de samme data af anden vej, ex. download, ja så kan det som regel lade sig gøre at kopiere dem.
Nu oplyser du ikke hvad det er for data du vil kopiere, men jeg har ofte oplevet at en gammel fil som jeg har downloadet tidligere pludselig ikke kan kopieres mere, hvis jeg så henter den på ny, ja så kan den godt - underligt men det virker.
Avatar billede sbpweb.dk Nybegynder
16. juni 2003 - 23:29 #4
Undskyld, jeg ved godt at det er meningen at man kun skal poste beskeder, som har noget med det pågældende spørgsmål at gøre. MEN, jeg har set at af dine tidligere spørgsmål(http://www.eksperten.dk/spm/356168), angående problemer med langsom opstart efter installering af Norton Internet Security 2003 under Windows XP. Jeg har fuldstændig det samme problem som dig!
Så jeg ville bare lige høre, om du har fundet en løsning på problemet? Og om du eventuelt kunne poste det under følgende spørgsmål: http://www.eksperten.dk/spm/365723