Avatar billede ag.paven Nybegynder
09. juni 2003 - 15:39 Der er 4 kommentarer

Adobe Premiere jeg vil gerne vide hvordan man laver animationer

Hej jeg vil gerne have hjælp til nogle animationer i en cs film som er lavet i Adobe Premiere 6.0 ??
Avatar billede overchord Nybegynder
09. juni 2003 - 15:45 #1
hvad er det specifikt du vil have hjaelp med?
Avatar billede ag.paven Nybegynder
09. juni 2003 - 15:47 #2
altså i introen vil jeg godt lave noget der er sårn en #d menu over i højre side i Adobe Premiere 6.0 som jeg godt vil bruge det er den jeg gerne vil lære
Avatar billede overchord Nybegynder
09. juni 2003 - 15:55 #3
en hvad?? Enten kender jeg ikke Premiere godt nok eller ogsaa forstaar jeg bare ikke hvad det er du vil have lavet :)
Avatar billede ducks Nybegynder
09. juni 2003 - 16:12 #4
Lidt snak over msn, kommer frem til at det drejer sig om transistions. Mit bud på at bruge dem:
læg dem i din Transition linie i timeline mellem 2 videoklip gem filen (File -> Save As) tryk ctrl+enter ellers er det ctrl+mellem så kører den hele filmen igennem, og exporter det

(Vil ikke svare, da det er unfair når jeg snakker over msn ;)