Avatar billede noaz Nybegynder
09. juni 2003 - 00:03 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Vurdering af side

jeg har for nyligt lavet en side for athletic business og kunne egentlig godt tænke mig at få en vurdering fra jer.

det skal lige siges, at jeg ikke har designet siden, blot programmeret den efter designerens ord..

siden: www.athleticbusiness.dk
Avatar billede humleloi Nybegynder
09. juni 2003 - 00:14 #1
den er meget flot.. og der er overblik! :)
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
09. juni 2003 - 00:17 #2
flot - lidt kedelig, men den passer til det den er lavet til.
Jeg har ingen kritik.
Avatar billede uffelgaard Nybegynder
09. juni 2003 - 00:34 #3
Jeg er ikke så vild med designet... men jeg tror bare det er min smag - Jeg har ikke noget bestemt at have det i....

Siden er overskuelig, designet er gennmgående, navigationen let... ikke noget at komme efter
- virker desuden godt her (Linux Mandrake, Galeon 1.3.3)
Avatar billede nixi- Nybegynder
09. juni 2003 - 11:36 #4
der er mange små fejl og virker rimlig uproff.....
Avatar billede amadeus Nybegynder
09. juni 2003 - 14:02 #5
nixi- >> der bliver spurgt om designet, og ikke om der er bugs i selve siden

okay design med fint overblik
Avatar billede noaz Nybegynder
14. juni 2003 - 16:11 #6
spm lukket