Avatar billede humleloi Nybegynder
08. juni 2003 - 23:21 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

mangler design til hp!

Jeg står og mangler et design til mit nye firma hjemmeside. Det skal være programmeret i html. Ved ikke særlig meget om html, men lidt så den skal være lige til at arbejde med. Den skal være rolig da den skal bruges som firma hjemmeside!
Avatar billede rangerbs Nybegynder
08. juni 2003 - 23:27 #1
lidt flere detaljer ville være rart...

hvad handler siden f.eks. om?
hvilke farver skal der bruges?
og hvilken størrelse havde du forestillet dig siden skulle være?
Avatar billede nixi- Nybegynder
08. juni 2003 - 23:28 #2
skriv på n-i-x-i@e-mail.dk så skal jeg se hvad jeg kan gøre og så kan vi snakke lidt om det..
Avatar billede humleloi Nybegynder
08. juni 2003 - 23:31 #3
Det er et computerfirma der hedder Fanø Computer Service. Vi laver rådgivning og installation. Vi rådgiver kunder der ikke har særlig meget forstand på computer om hvad de skal ligge vægt på når de skal ud og finde en computer. Og så tilbyder vi at lave en færdig installation med windows og det hele. vores logo er her: hhtp://vagadesign.dk/fcs

farverne skal være stille og rolige. designet er efter hvad I tror er bedst!
Avatar billede humleloi Nybegynder
08. juni 2003 - 23:36 #4
nixi- du er jo anmeldt!! Bad Thing
Avatar billede noaz Nybegynder
08. juni 2003 - 23:55 #5
hvilke informationer / funktioner skal være tilgængelige fra siden?

Go fanø! .. vi har et sommerhus i sønderho.. hehe..
Avatar billede humleloi Nybegynder
09. juni 2003 - 00:06 #6
noaz -> Sønderho er jo dødens pølse! :) men til det vigtige der skal være en profil, kontakt og referencer! ikke meget. Det skal bare være en oplysningsside!
Avatar billede noaz Nybegynder
09. juni 2003 - 00:14 #7
så er jeg frisk.. jeg har lavet afsluttet en projekt på www.athleticbusiness.dk hvor jeg ikke skulle designe, blot programmere, og har derfor ikke så meget kørende for tiden..

kontakt: n0az@hotmail.com
Avatar billede humleloi Nybegynder
09. juni 2003 - 00:28 #8
der er mail til dig noaz
Avatar billede nixi- Nybegynder
09. juni 2003 - 11:22 #9
er jeg anmeldt ? Og hvis jeg er har det vel ikke noget med sagen at gøre du mangler en hjemmeside jeg kan lave den så kan det da også være lige meget om jeg så hed kurt bare du får det du vil have....
Avatar billede smooth Nybegynder
09. juni 2003 - 14:27 #10
Pris ?
Avatar billede humleloi Nybegynder
02. juli 2003 - 12:57 #11
ingen sendte det som svar!
Avatar billede rangerbs Nybegynder
02. juli 2003 - 16:43 #12
humleloi --> Har du fået svar og er opgaven stadgivæk åben selvom du har lukket spørgsmålet?
hvis det er så send en mail til mig på TBC-strike@ofir.dk så kan vi lige snakke mere om det også kan jeg give et udkast...

mvh Ranger