Avatar billede stoney2000 Nybegynder
01. december 2000 - 21:22 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

voodoo2 problemer

jeg har det problem at jeg mangler et par filer for at jeg rigtig kan bruge mit voodoo kort.
det er filerne

3dfxSpl2.dll
3dfxSpl3.dll

på forhånd tak
Avatar billede teknik Juniormester
01. december 2000 - 21:28 #1
Spl2 og Spl3...det er da vist \"Splash screens\" = 3Dfx reklamelogo...det kan normalt deaktiveres inde i egenskaber for skærmkort et sted...

Avatar billede teknik Juniormester
01. december 2000 - 21:32 #2
Er formodentlig indeholdt i 3Dfx reference driver til Voodoo2, som kan hentes her...
http://www.3dfxgamers.com/drivers/voodoo2/v2-w9x-3.02.02.exe

Hjælper det ikke, så må du forsøge med kortproducenten\'s...

Skal du have hjælp til den, så må du være lidt mere præcis en bare \"voodoo2\"

mvh :-)
Teknik
Avatar billede stoney2000 Nybegynder
01. december 2000 - 22:12 #3
jeg er igang med at downloade filen nu så jeg kan ikke sige noget nu om det virker eller ej men mit voodoo2 kort er InnoVision mighty 3d game card series
Avatar billede teknik Juniormester
01. december 2000 - 22:20 #4
Så har du sikkert også lyst til at checke deres
liste over voodoo2 stuf\'

http://www.ivmm.com/dlpage.htm#VOODOO_II

mini_GL driveren er også god at have installeret

Avatar billede stoney2000 Nybegynder
01. december 2000 - 22:26 #5
hvis spl2 og 3 bare er reklame logoer hvor kan jeg så slå dem fra
Avatar billede teknik Juniormester
01. december 2000 - 22:58 #6
.....øøøh...har ikke haft voodoo2 siden \'98, men det er så vidt jeg husker inde i
- kontrolpanel, -skærm
...og så en fane som hedder \"3Dfx\" eller \"innovision\"...
kan også være lidt \"længere\" inde i -indstillinger, -avanceret...
kniber med at huske det, men det er en checkbox, man kan sætte \"v\" i, og teksten er noget i retningen af \"show Splashscreen at startup\", og \"splashscreen\" er det 3Dfx logo, som kommer lige inden et spil startes op....
..men om det løser dit problem...bob-bob det er nok 50/50...
mere tiltro til at det hjælper at lægge driveren ind.

...har du forsøgt med at \"afinstallere\" gamle ting i tilføj/fjern programmer...
Avatar billede stoney2000 Nybegynder
01. december 2000 - 23:00 #7
ja det har jeg..
nu siger den at jeg mangler en anden fil en der hedder 3dfx2ps.dll

er den vigtig
Avatar billede teknik Juniormester
01. december 2000 - 23:52 #8
....der \"fik\" du mig :-)) ...jeg kan ikke alle filer, som relaterer sig til voodoo2 drivers...men hvornår kommer meldingen ?....
Når du starter PC,
eller når du forsøger at starte et bestemt spil.
Eller når du forsøger at starte forskellige spil
Avatar billede stoney2000 Nybegynder
02. december 2000 - 13:47 #9
den driver du bad mig om at downloade klarede problemet så det med den sidste fil kan være lige meget det klarede driveren også så mange tak for hjælpen teknik :o)
Avatar billede teknik Juniormester
02. december 2000 - 13:53 #10
;-) var så lidt...tak for points