Avatar billede cselmann Nybegynder
08. juni 2003 - 22:23 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Site vurdering.

Any comments ?

http://www.fffm.dk/

Mvh

Carsten
Avatar billede qubi Nybegynder
08. juni 2003 - 22:26 #1
kedelig navigation, men ellers ok
Avatar billede cselmann Nybegynder
08. juni 2003 - 22:27 #2
Kedelig måske - men nemt !
Avatar billede ztyxx Nybegynder
08. juni 2003 - 22:30 #3
hmm, ja designet er jo ikke det overvældende, men det er der jo heller ikke nogen der sige at det skal være, navigationen, kedelig eller ej, den er som du siger nem, og er al navigation i virkeigheden ikke bare et klik, så kommer man videre...
Avatar billede qubi Nybegynder
08. juni 2003 - 23:01 #4
ja det er nemt at lave, men bruger skal faktsik bruge et klik mere end normalt
Avatar billede doggy82 Praktikant
08. juni 2003 - 23:19 #5
"two click or not to click - that's the question"
Avatar billede uffelgaard Nybegynder
09. juni 2003 - 01:00 #6
Siden virker lidt kedeligt - men det er måske bare min smag....

Der mangler konsekvens i valg af skriftstørrelser, og faste linjer (margener) i designet (= indholdet, tekst og billeder har ikke ens placering)

Lidt css ville heller ikke skade.... kunne give siden noget ekstra hvis der var styles på navigationen og links'ne

- skal man ikke kunne klikke på FFFM i venstre hjørne og komme til forsiden (jeg ved det ikke?! - forventede bare at man kunne :-) ?

- og så hedder siden Untitled Document... hmmm... en titel ville være bedre ;-)

/set med Galeon 1.3.3 Gnome Webbrowser
Avatar billede nixi- Nybegynder
09. juni 2003 - 11:31 #7
Over vammel navigation
Avatar billede the-ultimate Nybegynder
14. juni 2003 - 08:18 #8
Navigation er helt i bund. Find en anden måde at lave navigation på. Prøv at få nogle 'faste design linjer' på billederne. De har ikke helt samme position.
Man skal ikke komme ind på en side for derefter at bruge navigationen for at komme vider til "velkommen" siden. Mener at det burde være den der skulle være default siden. En tittel er vel hvad man kan forvente på en hjemmeside. hvis i vil bruge den nu værende forside ville jeg ligge et 'tryk'banner ind.. så man altså skal trykke på banneret for at komme ind. Måske skulle i kikke på et andet design. Jeres nuværende er for kedeligt til at det IKKE vil fastholde brugerne indtil de har fundet hvad de har brug for at vide om jer. Hvis der ikke er en i jeres broder orden eller en ven der er i stand til at lave et lidt mere pralene design burde i måske kontakte et webdesign firma. Et af de billigste firma der er smider jeg et link til her: http://www.fractech.dk
Når en side ikke er der burde i fjerne linket til den i navigationen. Der er intet så kedeligt som at spilde sin tid på at hente en side der ikke er der ud over et billed og teksten "under ombygning" Dette får flere brugere til at sige "fuck den side... Finder nok en anden.. Der er milliarder af andre sider der måske er færdige og klar til at fortælle 'hvad jeg nu har brug for'" og så har i mistet en måske intreserret kommende ordens broder ;)
Kik på det..
Avatar billede the-ultimate Nybegynder
14. juni 2003 - 08:19 #9
Jeres nuværende er for kedeligt til at det IKKE vil fastholde brugerne indtil de har fundet hvad de har brug for at vide om jer.*
Avatar billede the-ultimate Nybegynder
14. juni 2003 - 08:20 #10
ARgh!!!!!!!!!!!
går sku i seng igen..
Jeres nuværende er for kedeligt til at det vil fastholde brugerne indtil de har fundet hvad de har brug for at vide om jer.**
sry den ^ kommentar..