Avatar billede willey Nybegynder
01. december 2000 - 20:29 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

1 Computer 2 Netkort Internet/Lokal i win2000

hvis jeg vil spille Counter strike eller noget andet spil men så siger den bare at det er mit inet netkort som er i brug som lokal netkort det vil sige folk ikke kan joiene mig men de kan godt ved at skrive min lokale ip istedet for at halflife tror at min inet netkort ip er mit lokal som folk skal joine på, på lan ps det er i win 2000
Avatar billede cstern Nybegynder
01. december 2000 - 20:38 #1
kender du dette tegn: \".\" det kaldes et punktum? Sorry - det er svært at læse hvad du skriver når det hele er ud i en pærevælling.

Hvad er præcist dit spørgsmål?
Avatar billede willey Nybegynder
01. december 2000 - 22:15 #2
Min comp tror mit inet netkort er mit spille lokal netkort, hvordan fikser jeg det problem med fx halflife.
Avatar billede cstern Nybegynder
01. december 2000 - 22:30 #3
OK, nu forstår jeg hvad problemet er. Desværre ved jeg ikke hvad løsningen kan være.
Avatar billede drikker_med_stil Nybegynder
14. juni 2001 - 11:22 #4
Jo.. du skal bare lave en delicatet server, og skrive +ip \"her skriver du din lokal ip\". så kan de se dig...