Avatar billede richter89 Nybegynder
08. juni 2003 - 17:24 Der er 5 kommentarer

hvorfor virker min skærm ikke!

hej... jeg har lige rykket rundt på mit værelse. og da jeg så ville sætte mit stik til min skærm i pc´én i, igen. så skete der ingen ting. jeg kiggede derefter på de små spidse der sidder i enden af stikket, en af dem manglede. kan det have noget med det at gøre??? og hvordan kan den bare ryge ud. hvis det er den! skal jeg så have en ny skærm???
Avatar billede fromsej Praktikant
08. juni 2003 - 17:26 #1
Er den tændt?
Det med der mangler et ben behøver ikke at betyde noget.
Kan dit grafikkort have løsnet sig?
Tjek ledningen bagpå til 230 V at den ikke sidder løs.
Avatar billede richter89 Nybegynder
08. juni 2003 - 17:32 #2
ja den er tændt.. nej jeg tror ikke at mit grafik kort har løsnet sig.. den ledning til 230 V sidder korrekt i
Avatar billede fromsej Praktikant
08. juni 2003 - 17:44 #3
Hvad siger din PC til at tænde?
Ser det normalt ud, eller kommer der biplyde?
Avatar billede soundfacts Nybegynder
08. juni 2003 - 22:07 #4
hvilken slærm og computer er der tale om - nogle skærme er justeret til Compaq PC'ere ved at fjerne et a benene fra fabrikken .
Avatar billede soundfacts Nybegynder
08. juni 2003 - 22:07 #5
+ hvolken tyoe strømforsygning er der til skærmen - intern eller extern ?