Avatar billede micofix Nybegynder
08. juni 2003 - 09:43 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hotbar; hvor dan slipper jeg af med det?

Jeg er kommet til at hente og installere et program der hedder Hotbar. Det viser sig dels i min MSIE 6.0 browser og i Oulook Express som en masse syrede funktion jeg egenrtlig ikke troede jeg havde et akut behov for og dels som en forbandet mængde "suspicious files" når jeg kører programmet Adaware. Sidst efter en Windows 98 geninstallation var antallet af filer samt cookies/infokager (der havde noget med Hotbar at gøre) ca. 70.

Hvordan afinstallerer jeg programmet uden at formattere min harddisk? (har prøvet ad/remove software-funktion samt manuelt af fjerne programmet uden held)
Avatar billede resten Nybegynder
08. juni 2003 - 09:45 #1
Avatar billede bredker Nybegynder
08. juni 2003 - 09:46 #2
Avatar billede bredker Nybegynder
08. juni 2003 - 09:47 #3
i tilføj/fjern programmer
Avatar billede resten Nybegynder
08. juni 2003 - 09:48 #4
Det jeg linker til er en uninstall fil så du kan fjerne den helt.
Avatar billede micofix Nybegynder
08. juni 2003 - 09:52 #5
Det har jeg prøvet.
Avatar billede micofix Nybegynder
08. juni 2003 - 10:02 #6
Det virkede. Tak for det!