Avatar billede /krag Nybegynder
07. juni 2003 - 22:53 Der er 9 kommentarer

Indspilnings program?

Hep hey

Vi skal indspille noget lyd, og skal bruge et program til dette. Vi har Cool Edit, men man kan ikke gemme sine indspilninger, pga. demoen er udløbet - så, kender I noget simpelt og godt?
Avatar billede qubi Nybegynder
07. juni 2003 - 22:55 #1
hvis det skal være simpelt så er der jo altid microsofts sound recorder!... så så er det i hvert fald også simpelt!
Avatar billede /krag Nybegynder
07. juni 2003 - 23:22 #2
Det der lydoptager er fint nok, men hvordan forlænger man indspilnings længden fra 60 sekunder, til fx. 2 minutter? Poitne gives til ham med svaret..
Avatar billede repsak Nybegynder
08. juni 2003 - 01:04 #3
nu ved jeg ikke hvad I laver, men der er normalt ikke meget ved at indspille lyd uden at kunne mixe det ordenligt - og det er microsofts sound recorder vist ikke voldsomt god til, så det blir MEGET simpelt ;-)
Avatar billede qubi Nybegynder
08. juni 2003 - 14:04 #4
du behøver ikke at forlænge længden... det sker helt automatisk. bare optag, sound recorderen fortsætter indtil du stopper den eller ikke har mere plads på din hd :)
men som repsak siger så er det simpelt, men jeg ved jo ikke helt hvad det er i skal bruge det til
Avatar billede /krag Nybegynder
08. juni 2003 - 14:48 #5
Jeg tænkte på lydoptager, som ligger inde i "underholdning"..
Avatar billede magictouch Nybegynder
08. juni 2003 - 20:29 #6
Må jeg anbefale: www.goldwave.com/release.html
Avatar billede qubi Nybegynder
08. juni 2003 - 23:59 #7
/krag > lydoptageren som ligger i underholdning hedder blot sound recorder på engelsk
Avatar billede qubi Nybegynder
09. juni 2003 - 00:00 #8
den stopper da ikke med at optage efter 2 min.
prøv bare at lad den køre...
Avatar billede /krag Nybegynder
09. juni 2003 - 10:37 #9
Jeg har lige kørt den igennem, og den stopper efter 60sek.