Avatar billede pablo Nybegynder
07. juni 2003 - 20:58 Der er 4 kommentarer

Links fungerer ikke efter afspillelse af WMV

Hej

Jeg har et site, hvor jeg afspiller en alm. WMV fil. Når jeg klikker på mit link, så åbnes filen i sit eget vindue i venstre side af skærmen (noget browseren selv styrer).
Når filen er færdig, og jeg lukker "film-vinduet", så fungerer links ikke længere på siden.

Prøv at at se på: www.scanspray.dk

Klik på "Præsentationsvideo" i toppen, og prøv bagefter at klikke på nogle af de andre menupunkter.

Er der en haj der kan se hvorfor?

Jeg bruger Windows XP, og IE 6.0
Avatar billede kenp Novice
07. juni 2003 - 21:06 #1
nu har jeg lige prøvet med win98 og win2k sp3 begge med IE6.0 fuldt opdateret! der har jeg ikke nogle problemer!
Avatar billede pablo Nybegynder
08. juni 2003 - 11:05 #2
Mange tak :-)
Jeg har stadig problemet. Kan det måske være et eller andet i XP ? Jeg har aldrig oplevet det før.
Avatar billede kenp Novice
08. juni 2003 - 11:12 #3
nu har jeg lige testet med XP der har jeg heller ikke problemer!!!
Avatar billede henninga Novice
09. juni 2003 - 01:08 #4
Har osse testet med XP IE6 - No problemos.
Min film åbner i seperat vindue - det kan du selv bestemme.