Avatar billede webcider Nybegynder
07. juni 2003 - 19:10 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Ingen Autorun i WinXP

Dav Eksperten

Dejligt vejr ja jeg sidder her med et problem
mit windows xp har på en underlig måde fået Autorun til ikke at starte op jeg har fået ny brænder Liteon 48x24x48x
speed men jeg har ikke tænkt på det kunne være det
jeg har installeret Nero burning rom fra medfølgende software så spørgsmålet er nu kan i hjælpe mig med at få Autorun i WinXP til at kører igen.
Avatar billede kenp Novice
07. juni 2003 - 19:22 #1
Det burde ikke have noget med at du har fået en ny brænder!

prøv at højreklikke på drevet og vælg engenskaber, der burde du gerne kunne finde et sted, hvor du har mulighed for at vælge hvad den skal gøre alt efter hvad du putter i drevet
Avatar billede chalde Seniormester
07. juni 2003 - 19:39 #2
hent tweakui http://download.microsoft.com/download/whistler/Install/2/WXP/EN-US/TweakUiPowertoySetup.exe
gå ind i tweakui->my computer->autoplay->types-> sæt hak i "enable autoplay for CD and DVD drives"
Avatar billede webcider Nybegynder
07. juni 2003 - 19:42 #3
tak det virker nu